V začetku meseca je japonsko podjetje Pokemon, v katerem ima igričarski velikan Nintendo tretjinski delež, predstavilo mobilno aplikacijo Pokemon Go, v kateri uporabniki prek pametnega telefona, tehnologije GPS in tako imenovane obogatene resničnosti iščejo male virtualne pošasti.
Od takrat se je vrednost Nintenda podvojila - tržna kapitalizacija družbe znaša 42,5 milijarde dolarjev - in s tem presegla vrednost denimo Sonyja. Vrednost delnice je od 6. julija, ko je igrica prišla med ljudi, poskočila kar za okoli 130 odstotkov. Prav tako je delnica prejšnji petek dosegla dnevni rekord v trgovanju na tokijski borzi. Podjetje Pokemon pa ne kotira na borzi in tudi zaradi tega je naval vlagateljev na Nintendove delnice tako velik.
Pokemon Go prinaša koristi tudi drugim podjetjem. McDonald's je denimo začel na Japonskem prodajati »pokemonizirane« obroke Happy Meal in krepko pospešil prodajo.
Več o igrici na povezavi Zakaj navdušenje nad aplikacijami usiha in kakšne bi spet zažigale spodaj.