Manager
Oglasno sporočilo

(INTERVJU) Andrej Gabrijel odprl specializirano trgovino s košarkarsko opremo

Pogovarjali smo z Andrejem Gabrijelom, poslovnežem in direktorjem družbe Grosbasket, ki je na Rudniku v Ljubljani odprla specializirano trgovino s košarkarsko opremo.
22.09.2016 23:59
Čas branja: 5 min

Andrej Gabrijel je pri nas najbolj poznan kot ustanovitelj in lastnik inovativnega mednarodno uveljavljenega podjetja Gabrijel Aluminium. Je velik ljubitelj košarke in veliko vlaga v ta šport. Pred kratkim je njegovo drugo podjetje Grosbasket na Rudniku v Ljubljani odpirlo prvo specializirano trgovino s košarkarsko opremo. S prevzemom pokroviteljstva nad nacionalnim programom Sportikus za košarko bo družba Grosbasket v prihodnje sklepala partnerstva s klubi in društvi, ki mladostnikom vcepljajo »fair play« in etičen odnos do športa.

Ste torej uspešen poslovnež, ki je dolgoletno družinsko obrt pred poldrugim desetletjem razvil v visokotehnološko podjetje. Katere so vaše specialnosti?

V podjetju Gabrijel Aluminium izdelujemo najzahtevnejše dekorativne aluminijaste komponente za  proizvajalce v vseh industrijskih panogah. Za to smo se specializirali in tu dokazujemo svojo odličnost. Na področju kovinskopredelovalne industrije imamo praktično res že več kot 50 let izkušenj, saj korenine našega podjetja segajo v leto 1964, ko se je oče kot obrtnik začel uspešno ukvarjati z izdelavo kuhinjskih pripomočkov. Mejnik v našem razvoju je bilo leto 2001, ko smo z avtomatizirano eloksirnico uvedli množično proizvodnjo na Lavrici in se prelevili v industrijskega dobavitelja. Leta 2005 je tako v novih prostorih v Grosupljem že stekla proizvodnja na tehnološko najsodobnejših linijah za obdelavo aluminija, zaradi povečanega obsega naročil pa smo morali proizvodne prostore v letu 2014 razširiti na novo lokacijo s tri tisoč kvadratnimi metri delovnih površin. Danes trgu s svojim znanjem, predanostjo in prodornostjo ponujamo inovativne in konkurenčne rešitve, kar nam z vedno novimi naročili aluminijastih komponent priznavajo tudi naši številni ugledni tuji naročniki.

Kdo so vaši kupci?  

Naši glavni kupci so pretežno multinacionalke, na primer proizvajalci uporabniške elektronike, ki na trgu ponujajo TV-aparate, ekrane, računalnike, avdio- in akustične komponente, gramofone, zvočnike in podobno hišno, zabavno ali profesionalno elektroniko. Za proizvajalce gospodinjskih aparatov, s katerimi skupaj razvijamo nove izdelke, prav tako izdelujemo vse od dekorativnih ohišij, okvirov in plošč do ročajev in raznolikih funkcijskih elementov. Za avtomobilsko industrijo iz aluminija izdelujemo predvsem notranje dekorativne elemente za osebna vozila. Tehnološke rešitve ponujamo tudi za kovinsko, pohištveno, navtično in letalsko industrijo ter železnice, elektroindustrijo in industrijo svetil, s svojimi izdelki in polizdelki pa smo navzoči tudi na področju otroške in sanitarne opreme ter čistilne tehnike. Aluminij je namreč v naštetih panogah v zadnjih letih kot material postal trend prav zaradi svojih številnih prednosti, saj je izjemno lahek, estetski in tudi preprost za oblikovanje, z recikliranjem pa je tudi do okolja prijazen. Poleg izdelkov iz aluminija glede na potrebe projektov naših kupcev izdelujemo ali dokupujemo tudi izdelke iz drugih materialov, ki jih kombiniramo z aluminijem. Večino svoje proizvodnje izvozimo na tuje trge, letno pa s 100 zaposlenimi ustvarimo od osem do deset milijonov evrov prihodkov. Med našimi referenčnimi kupci so VW AG, Samsung, Philips, B/S/H, Bang & Olufsen, Harman Kardon, Karcher in drugi.

Koncept odličnosti ste iz posla prenesli tudi v šport, v košarko. Ste velik podpornik te športne panoge pri nas. Kakšna ljubezen vas pravzaprav povezuje s košarko?

Tako kot v poslovnem svetu je treba biti tudi v športu ambiciozen in vztrajen, pa tudi preudaren in potrpežljiv, če želiš dosegati dobre rezultate. Tega me je v poslu nenehno učil oče, v športu pa je bil moj mentor stric Božidar, ki je ob ravnateljevanju v osnovni šoli vodil še Košarkarski klub Grosuplje, v katerega sem zgodaj usmeril tudi svoje odraščajoče otroke. Sam sicer nikoli nisem igral košarke, a sem jo hitro vzljubil, tako da sem se kmalu znašel še v upravnem odboru tega kluba in postal tako rekoč čez noč tudi športni

funkcionar, soodgovoren za njegov nadaljnji razvoj. Tako je bilo treba izboljšave in standarde začeti uvajati tudi v strokovno delo z mladimi v klubu, ki morajo imeti, če želijo dosegati vrhunske rezultate, tudi kakovostne treninge. Eno gre z drugim, tako kot v podjetju, kjer se moramo pri izvedbi projektov ob dobri organiziranosti in kakovostnih delovnih razmerah vedno znova opirati na svoje znanje in izkušnje, da bi lahko dokazovali svojo odličnost. Podobno je tudi v športu. Ob svojem osebnem razvoju sem tudi spoznal, da moramo v poslovnih okoljih del tega, kar ustvarimo, vračati družbi v obliki podpore tistim skupinam, ki nam s svojo angažiranostjo ustvarjajo drugačno dodano vrednost, tako, ki nas plemeniti in notranje izpolnjuje. In to je zame prav šport.

Ste zato pred dvema letoma ustanovili družbo Grosbasket?

Da, s podporo košarki sem praktično vstopil v svet, ki ga želim s svojim odličnim timom izboljšati in razvijati na trdnih temeljih – kakovostno, strokovno in z zdravimi vrednotami. Podobno kot mnogi drugi starši, ki svoje otroke usmerjajo v igranje košarke, sem ugotovil, da je pri nas ponudba tovrstne opreme precej razdrobljena in podhranjena, zato sem se povezal z glavnimi proizvajalci košarkarske opreme. Predstavili smo jim našo vizijo in si pridobili njihovo podporo, s katero lahko košarkarjem in košarkaricam vseh starostnih skupin ponudimo najnovejšo in najkakovostnejšo opremo, ki jo potrebujejo za trening in svoj razvoj. Doslej smo poslovali le prek spletne trgovine in z manjšim razstavnim prostorom v Grosupljem, zdaj pa v nakupovalnem središču na Rudniku v Ljubljani že odpiramo prvo istoimensko specializirano trgovino, ki bo s svojim konceptom zadovoljila vse, ki so močno pogrešali bogato in raznoliko ponudbo s košarkarsko opremo na enem mestu. Naši načrti za prihodnost predvidevajo tudi nadaljnjo širitev te ponudbe v regiji Adriatic.

Grosbasket kot podpornik zdaj prevzema tudi pokroviteljstvo nad nacionalnim programom Sportikus za košarko. Kakšni so vaši cilji?

Res je. Grosbasket želi postati močan in zanesljiv partner športnih klubov in društev, ki skrbijo za vzgojo in selekcijo mladostnikov na temeljih etike in »fair playa«. Glede na naše dosedanje izkušnje je taka usmeritev za nadaljnji razvoj tega športa izjemnega pomena. Prav tako v Grosbasketu izjemno močno podpiramo tudi osebnostno rast trenerjev, kapetanov, sodnikov in drugih klubskih kadrov, saj so ključni za razvoj košarkarske panoge. Rezultat teh naših prizadevanj je zato tudi prevzem pokroviteljstva nad nacionalnim programom Sportikus, ki s svojimi strokovnjaki, kot je na primer dr. Milan Hosta, lahko te naše smele načrte in cilje v prihodnje tudi osmislijo.