Manager

Zakaj so slovenske znamke izgubljale, druge pa zmagovale

Lokalne znamke na nekdanjih jugoslovanskih trgih prevzemajo prejšnjo regionalno vlogo slovenskih znamk. Na vsakem trgu smo izgubljali na nekoliko poseben način, medtem ko so drugi pridobivali. Zakaj je uspelo regionalnim zmagovalcem?

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

04.02.2009 07:00
Dopolnjeno: 27.02.2009 15:55
Čas branja: 7 min

V nadaljevanju:

Kaj se je zgodilo slovenskim znamkam iz kategorij izdelkov široke porabe na področju Jugovzhodne Evrope? Slovenske znamke so imele v nekdanji Jugoslaviji velik ugled in nekoliko višji položaj. Z...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

IZVOZNIKI
Novice
V Sloveniji še čakamo na širše prepoznavno domačo zvočno blagovno znamko
Izvozniki.si
NoviceMladen Miković V Sloveniji še čakamo na širše prepoznavno domačo zvočno blagovno znamko

Intervju z Meti Ketner, direktorico pravne pisarne KETNER, ki je specializirana za področje intelektualne lastnine

FINANCE
Manager
(intervju) Uroš Belantič: Moda ni več statusni simbol, poiskati si mora nove izzive
Manager
ManagerSmilja Štravs (intervju) Uroš Belantič: Moda ni več statusni simbol, poiskati si mora nove izzive

Modni oblikovalec Uroš Belantič o izkušnjah s pariške modne scene, svoji novi blagovni znamki, spremembah v modni industriji in lekcijah, ki se jih je naučil s poslom na začetku svoje kariere.

AGROBIZ
Kako povečati prepoznavnost svojih izdelkov?
Agrobiznis
Katja Cimermančič Kako povečati prepoznavnost svojih izdelkov?
FINANCE
Tako se dela posel v kmetijstvu
PRO
Finance
Podjetno kmetijstvo 2024
Uredništvo Agrobiznisa Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)

V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.

FINANCE
Okolje & energija
(intervju) Podjetja, ki vstopajo na nove trge, morajo intenzivno vlagati tudi v njihov razvoj
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar (intervju) Podjetja, ki vstopajo na nove trge, morajo intenzivno vlagati tudi v njihov razvoj

Ponudnik storitev za dvig energetske učinkovitos­ti Resalta (nekdanji GGE) se vse bolj širi na trge jugovzhodne Evrope. Tudi s ponudbo naprav na obnovljive vire energije in naprav za soproizvodnjo elektrike in toplote.

IZVOZNIKI
Novice
Majhna prepoznavnost Slovenije ni ovira za uspeh
FINANCE
(E-knjižica) Kako zavarovati naše nepremičnine in avtomobile?
PRO
Finance
Finance PRO (E-knjižica) Kako zavarovati naše nepremičnine in avtomobile? (PRO)

Razkrivamo nekaj največjih pasti pri zavarovanju nepremičnin in avtomobilov.