Manager

Ljudski glas šteje več kot blagovna znamka

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

12.02.2015 22:00
Čas branja: 1 min

trgovina-th.1424342268.png.o.600px.png
Foto: Thinkstock

Potrošniki dajo vse manj na blagovne znamke in vse več na ocene drugih potrošnikov, to pa korenito spreminja celoten marketinški proces, trdita Itamar Simonson, profesor trženja z univerze Stanford, in Emanuel Rosen, strokovnjak za računalniške programe in oglaševanje, avtorja knjige z naslovom Absolutna vrednost: Kaj res vpliva na potrošnika v dobi (skoraj) popolne informacije.

V knjigi se avtorja lotita konvencionalnih marketinških modrosti in z razkritjem aktualnih vplivov na potrošnike ponujata nov okvir, pravzaprav povsem nov način razmišljanja o potrošnikovih odločitvah in trženju ter razvoju učinkovitejših poslovnih strategij.

V časih, ko je bilo težko priti do dobre informacije, so blagovne znamke služile kot indikator kakovosti. Še vedno imajo svojo vrednost, še posebno pri prepoznavnosti imena, čustveni navezanosti in prestiž­nih izdelkih. Vendar se sodobni potrošniki že v veliki meri zanašajo na ocene strokovnjakov in drugih uporabnikov, ki jih z lahkoto najdejo na spletnih portalih. Sodobni turist se na primer že težko odloči za izbiro hotela brez TripAdvisorja. Predvsem v potrošniško zanimivih kategorijah, na primer pri zabavni elektroniki, potovanjih in avtomobilih, so porabniki še kako seznanjeni tako s potrošniškimi kot strokovnimi kritikami. In če določen izdelek ne izpolnjuje pričakovanj porabnika, ta ne bo (več) pokazal pretirane lojalnosti do blagovne znamke. Zanašanje na nov vir informacij o izdelkih sicer lahko variira glede na segmente in kategorije, vendar je splošni trend zastavljen in bo postajal le še močnejši z novimi in novimi potrošniki, ki bodo izkoriščali prednosti razpoložljivih ter lahko dostopnih informacij.

Ko potrošniki svoje odločitve sprejmejo s pomočjo ocen drugih uporabnikov, lahko dostopnih mnenj strokovnjakov, uporabniških aplikacij s primerjavami cen in drugih vzhajajočih tehnologij, se zadeva seveda temeljito spreminja. Knjiga Absolutna vrednost napoveduje, da bo tudi marketingu stare šole zelo kmalu postalo jasno, kako močan učinek ima zanašanje potrošnikov na ocene drugih potrošnikov in poznavalcev. Zato bodo morali tržni strokovnjaki nujno prevetriti svoja dolgo veljavna prepričanja o znamčenju in trženju ter čim prej, tem bolje revidirati svoje tržne prakse.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
(pravice potrošnikov) Bo Bruslju uspelo nasititi volka, koza pa bo preživela?
Finance
FinanceAlbina Kenda (pravice potrošnikov) Bo Bruslju uspelo nasititi volka, koza pa bo preživela?

Evropska pravila o varstvu potrošnikov so med najstrožjimi, jih je pa težko uresničiti – pa naj gre za dokazovanje domnevne dvojne kakovosti izdelkov na vzhodnih in zahodnih trgih v EU ali za škodo podjetja, ki jo je to povzročilo kupcem po več članicah. Bruselj je pred nedavnim predlagal več sprememb – pogledali smo, katere so glavne.

FINANCE
Avto
Proti VW odškodninske zahtevke uveljavlja prek 6.000 slovenskih potrošnikov
Avto
AvtoAlbina Kenda Proti VW odškodninske zahtevke uveljavlja prek 6.000 slovenskih potrošnikov 15

Družba Financialright se je zavezala, da bo nosila vse stroške postopkov, tako slovenski potrošniki ne bodo imeli nobenih stroškov oziroma tveganj

AGROBIZ
Novice
V EU so izboljšali dostop do znanstvenih študij o varnosti hrane
Agrobiznis
NovicePetra Šubic V EU so izboljšali dostop do znanstvenih študij o varnosti hrane 2

Evropska komisija se je aprila s predlogom za izboljšanje preglednosti znanstvenih študij o varnosti hrane odzvala na pomisleke, ki so jih državljani izrazili v uspešni evropski državljanski pobudi »Prepovejmo glifosat ter obvarujmo ljudi in okolje pred strupenimi pesticidi«.

PA
Novice
Kako se danes in kako se bodo jutri dosegali dobiček, rast, razvoj?
Finance Akademija
NovicePoslovna akademija Kako se danes in kako se bodo jutri dosegali dobiček, rast, razvoj?

V teku so priprave programa za 23. Slovensko marketinško konferenco, ki bo 29. in 30. maja v Portorožu.

PA
Novice
Si lahko privoščite, da še vedno razmišljate zgolj skozi 4P?
Finance Akademija
NovicePoslovna akademija Si lahko privoščite, da še vedno razmišljate zgolj skozi 4P?

Letošnja SMK o (r)evoluciji marketinga

FINANCE
Okolje & energija
Tudi Slovenci kmalu aktivni odjemalci elektrike
Okolje & energija
Okolje & energijaBorut Hočevar Tudi Slovenci kmalu aktivni odjemalci elektrike

V Agenciji za energijo bodo do jeseni pripravili usmeritve regulativnih sprememb za vzpostavitev vloge aktivnega odjemalca, do konca leta pa naj bi bile sprejete evropska direktiva in uredbe, ki jih bodo morale članice EU prenesti v nacionalno zakonodajo do leta 2022.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.