Potrošniki dajo vse manj na blagovne znamke in vse več na ocene drugih potrošnikov, to pa korenito spreminja celoten marketinški proces, trdita Itamar Simonson, profesor trženja z univerze Stanford, in Emanuel Rosen, strokovnjak za računalniške programe in oglaševanje, avtorja knjige z naslovom Absolutna vrednost: Kaj res vpliva na potrošnika v dobi (skoraj) popolne informacije.
V knjigi se avtorja lotita konvencionalnih marketinških modrosti in z razkritjem aktualnih vplivov na potrošnike ponujata nov okvir, pravzaprav povsem nov način razmišljanja o potrošnikovih odločitvah in trženju ter razvoju učinkovitejših poslovnih strategij.
V časih, ko je bilo težko priti do dobre informacije, so blagovne znamke služile kot indikator kakovosti. Še vedno imajo svojo vrednost, še posebno pri prepoznavnosti imena, čustveni navezanosti in prestižnih izdelkih. Vendar se sodobni potrošniki že v veliki meri zanašajo na ocene strokovnjakov in drugih uporabnikov, ki jih z lahkoto najdejo na spletnih portalih. Sodobni turist se na primer že težko odloči za izbiro hotela brez TripAdvisorja. Predvsem v potrošniško zanimivih kategorijah, na primer pri zabavni elektroniki, potovanjih in avtomobilih, so porabniki še kako seznanjeni tako s potrošniškimi kot strokovnimi kritikami. In če določen izdelek ne izpolnjuje pričakovanj porabnika, ta ne bo (več) pokazal pretirane lojalnosti do blagovne znamke. Zanašanje na nov vir informacij o izdelkih sicer lahko variira glede na segmente in kategorije, vendar je splošni trend zastavljen in bo postajal le še močnejši z novimi in novimi potrošniki, ki bodo izkoriščali prednosti razpoložljivih ter lahko dostopnih informacij.
Ko potrošniki svoje odločitve sprejmejo s pomočjo ocen drugih uporabnikov, lahko dostopnih mnenj strokovnjakov, uporabniških aplikacij s primerjavami cen in drugih vzhajajočih tehnologij, se zadeva seveda temeljito spreminja. Knjiga Absolutna vrednost napoveduje, da bo tudi marketingu stare šole zelo kmalu postalo jasno, kako močan učinek ima zanašanje potrošnikov na ocene drugih potrošnikov in poznavalcev. Zato bodo morali tržni strokovnjaki nujno prevetriti svoja dolgo veljavna prepričanja o znamčenju in trženju ter čim prej, tem bolje revidirati svoje tržne prakse.