Personalizirana ekološka kozmetika AlpStories, ki si jo vsak oblikuje po svojem okusu in pod svojo osebno znamko, je zmagovalka letošnjega izbora Financ Najpodjetniška ideja. Trenutno lahko v spletni trgovini AlpStories po svoji formuli sestavite šest kozmetičnih izdelkov: od tekočega mila, mleka in olja za telo do gela za prhanje, soli in masažnega olja.
Robot Baltazar iz izbranih sestavin zmeša kozmetični izdelek po vaši želji. Sami tudi oblikujete etiketo in kozmetični izdelek poimenujete, s tem pa gradite svojo osebno znamko kozmetike. Ko izdelek pod vašo znamko naroči kdo drug, še vi nekaj zaslužite. »V digitalnem svetu razvijamo podobno večstopenjsko direktno prodajo, kot jo ima Avon,« pravi idejni oče Danijel Hubman iz podjetja Vastok. Hubman ima z neposredno prodajo bogate izkušnje, saj je 20 let delal v Studiu Moderna, kjer je zadnja leta kot član uprave skrbel za prodajo in IT.
Poslovni model od lanskega decembra že preizkušajo v Zagrebu, kjer je robot namešal več kot pet tisoč kozmetičnih izdelkov. Zadnji mesec to ponujajo tudi v Sloveniji, a cilj je svetovni trg. Za širjenje na druge večje trge že iščejo partnerje.