Švedski proizvajalec tovornjakov, avtobusov in gradbene opreme Volvo (ki že dolgo nima več nič skupnega s proizvajalcem avtomobilov Volvo Cars, ta je od leta 2010 v lasti kitajskega koncerna Geely) je po hitrem postopku odslovil glavnega direktorja Olofa Perssona, ki je največje švedsko podjetje vodil zadnja štiri leta. Novi šef Martin Lundstedt bo izpraznjeno mesto zasedel oktobra, speljali pa so ga svojemu konkurentu Scanii. Ta je v lasti Volkswagna, ki je na trgu tovornjakov in drugih težkih vozil eden od dveh največjih Volvovih konkurentov; drugi je nemški Daimler. Volvo, po navedbah Bloomberga drugi največji svetovni proizvajalec tovornjakov, se je pod Perssonovim vodstvom krčevito boril za povečanje dobičkonosnosti, a vse krčenje stroškov ni bilo dovolj. Potem ko je lani utrpel strm upad na kitajskem trgu, stopnja dobičkonosnosti poslovanja pa niti od daleč ni dosegla zahtevane dvomestne številke, je največji delničar, investicijski sklad Cevian, izgubil potrpljenje, čeprav je v prvem letošnjem četrtletju Volvo prikazal boljše rezultate.
Martin Lundstedt, 47-letni bodoči direktor Volva, je vso dosedanjo kariero zgradil v Scanii, njen glavni direktor pa je postal leta 2012. S prevzemom funkcije v svojem konkurentu Volvu je na ramena prevzel breme velikih pričakovanj. Ob imenovanju so ga pospremili z napovedjo, da bo Volvo pod njegovim vodstvom postal najboljši svetovni proizvajalce tovornjakov, in dodali, da je po letu krčenja stroškov zdaj nastopil čas za njegovo rast. Kot zanimivost dodajmo, da je Volvo, ki je zdaj »prevzel« Scanijinega direktorja, leta 1999 skorajda prevzel lastništvo Scanie. Kupčija je bila že sklenjena, a so jo preprečili varuhi konkurence, več let pozneje pa je nakup uspel Volkswagnu.