Tehnološka velikana Apple in Samsung se že dolgo spopadata za delež na različnih trgih. Zdaj so pri južnokorejski družbi predstavili novo pametno uro gear S2, s katero želijo izzvati Applov vodilni položaj na tem hitro rastočem trgu, na katerem imajo Američani 75 odstotkov, čeprav so pri tekmecu v zadnjih dveh letih njegov položaj poskušali omajati že z več različicami pametnih ur.
Tekmeca pa sta te dni napovedala nova povezovanja, da bi posel širila na nova področja. Tako želi Apple s proizvajalcem računalniške omrežne opreme Ciscom okrepiti rabo pametnih mobilnikov iphone in tablic ipad med poslovnimi uporabniki, kjer ima s svojimi programskimi rešitvami glavno besedo še vedno Microsoft, ki pa pri mobilnih napravah caplja za konkurenco. Eden od razlogov, da si Apple prizadeva pridobiti več poslovnih uporabnikov, je pešajoča prodaja ipadov; v devetih mesecih (do konca junija) so prihodki od njihove prodaje upadli za 24 odstotkov v primerjavi z istim obdobjem leto prej.
Južnokorejski proizvajalec elektronike pa se podaja v medije. Z nemškim založnikom Axel Springer bo razvijal digitalne medijske vsebine za uporabnike pametnih mobilnih naprav. Najprej je na vrsti novičarska aplikacija Upday za Samsungove uporabnike v Nemčiji in na Poljskem, prihodnje leto naj bi se s to aplikacijo podali še na druge trge. Springer se zdi pravšnji partner za nov Samsungov posel, saj dve tretjini prihodkov in kar tri četrtine dobička iz osnovne dejavnosti ustvari z digitalnimi platformami.