milijonov dolarjev kapitala je pridobil v letu dni.
Več obiskovalcev kot New York Times
Ta newyoška nadnacionalka, ki jo je novembra 2006 ustanovil Jonah Peretti, je imela januarja na vseh platformah skupno pet milijard ogledov. Ameriška spletna stran ima z 80 milijoni obiskovalcev na mesec večji obisk kot New York Times: izjemen dosežek, zlasti če upoštevamo, da klasično novinarstvo razvijajo šele slaba štiri leta, videovsebine pa ustvarja šele zadnji dve.
Konkurenti BuzzFeedu očitajo veliko grehov, od plagiatorstva do manipuliranja s podatki o obisku, vendar to ne spremeni dejstva, da vedno znova dokazuje čarovniško sposobnost za ustvarjanje viralnih vsebin, pa naj bodo to raziskovalne novinarske zgodbe ali oglasi, pri čemer ni nepomembno, da oglaševalci viralnost bogato nagrajujejo in tako družba posluje z dobičkom, kar je pri internetnih start-upih redkost, ugotavljajo pri Fast Company.
Na 30 platformah po svetu
BuzzFeed je začel kot razpečevalec zabavnih ali bizarnih spletnih besedil in fotografij. Nato je njegov ustanovitelj Jonah Peretti (ki je prej tudi soustanovil Huffington Post) jeseni 2014 spremenil strategijo. Zavedel se je, da današnji računalniški navdušenci niso pripravljeni zapustiti svojih priljubljenih aplikacij in iskati informacij na novičarskih portalih, ter naredil logičen sklep, da se ne splača prizadevati si za oblikovanje popolne lastne novičarske strani (tako kot še vedno počne večina založnikov), ampak je učinkoviteje objavljati besedila, slike in videoposnetke na spletnih mestih, ki jih imajo ljudje pač radi. In BuzzFeed svoje izdelke danes objavlja na okoli 30 platformah po svetu, od Facebooka do ruskih družabnih mrež VR in Telegram. Pri tem pa prilagaja vsebino okusu uporabnikov teh različnih mrež.
Vlagatelji ga imajo radi
Peretti je o tem dejal: »Če ugotovimo, kaj deluje na Snapchatu, Instagramu, Twitterju, YouTubu in Facebooku, in če ugotovimo, kaj pritegne Brazilce ali Angleže, in če znamo to znanje uporabiti, mora to prinesti boljše vsebine, ki bodo všeč ljudem.«
Kot komentirajo v reviji, ki je pripravila lestvico najinovativnejših podjetij na svetu, delovanje BuzzFeeda temelji na dinamični kulturi učenja. Njegovo delovanje je kot neskončna povratna zanka, v kateri so vsi njihovi prispevki podatki za kompleksno analizo, na podlagi katere sodelavci odločajo o načinu objave in podobi novih prispevkov.
To so prepoznali tudi investitorji in tako Perettiju in njegovim sodelavcem ne manjka denarja za širitev: potem ko je družba NBC Universal - ki je tudi velika medijska hiša - lani vložila 200 milijonov dolarjev, je BuzzFeed januarja letos pridobil še 300 milijonov.