Zgolj pri administraciji, nadzoru in pripravi dokumentov so imeli za 655 milijonov dolarjev dodatnih stroškov (pri nas bi rekli aneksov). Naložbo je vodilo javno podjetje The Port Authority of New York and New Jersey. Pri gradnji so debelo zamujali; sprva je bilo odprtje napovedano že za leto 2009, nato za deseto obletnico padca dvojčkov, letos septembra pa bo že 15. obletnica. Glavno arhitekturno znamenitost projekta je načrtoval španski zvezdniški arhitekt Santiago Calatrava, ki je znan po lirično ekspresivnih in dragih kovinskih strukturah. Nad vozlišče je postavil skupaj 36.500 ton ukrivljenega jekla, zgolj ta skulptura je stala 474 milijonov dolarjev. Duhove najbolj buri ravno ta struktura, ki nima nobene funkcije, del javnosti pa jo zaznava kot neprimerno razkazovanje samopomembnosti. V medijih je že dobila vzdevek »kičasti stegozaver«. Po drugi strani ji nekateri arhitekturni kritiki pojejo hvalnice. Izvršni direktor Port Authority Patrick Foye je zaradi ekscesnosti projekta že napovedal odstop.
Več o projektu v spodnjem videu.