Slabost Marriottove ponudbe je bila, da je bil velik del v lastnih delnicah, katerih vrednost pa je pozneje upadla; Kitajci so tako vrednost njihove ponudbo presegli za približno milijardo dolarjev. A se Marriott ne da; že v ponedeljek je ponudbo zvišal nad Anbangovo, na 13,6 milijarde dolarjev. S poroko dveh ameriških hotelskih multinacionalk bi nastala največja svetovna hotelska družba s 5.500 hoteli in 1,1 milijona sob. Toda zgodbe s tem verjetno še ni konec, menijo opazovalci. Po prevladujočem mnenju je ponedeljkova ponudba največ, kaj je pripravljen odšeti Marriott, medtem ko se jim zdi verjetno, da bo Anbang ponudbo še izboljšal. Kitajska podjetja z veliko podporo države so namreč zelo zagreta za vlaganja v tujini in nekaj »stotakov« gor ali dol jih ne ustavi.
Če bi v bitki za nakup Starwooda zmagal Anbang, bi bila to največja kitajska investicija v Ameriki doslej, pišejo tuji mediji. Anbang je leta 2014 od Hiltona že kupil newyorški hotel Waldorf-Astoria za 1,95 milijarde dolarjev, kar je bila najvišja cena, ki jo je kdaj dosegel kak ameriški hotel, zdaj pa naj bi bil tik pred sklenitvijo pogodbe z investicijsko družbo Blackstone o nakupu 16 hotelov za 6,5 milijarde dolarjev. Tudi pri tem, kot je pisal medijski portal Business Insider, ni skoparil, saj je pripravljen plačati kar 450 milijonov dolarjev več, kot je Blackstone zanj odštel pred samo letom dni.