Čeprav je medijev že zdaj kot solate, vsak dan nastajajo novi. Oglasna agencija iProm, ki se ukvarja z digitalnim oglaševanjem, je te dni dala na trg rešitev za oglaševanje na samopostrežnih kioskih za tiskanje, kopiranje in skeniranje Printbox, ki jih je namestila družba Print boks.
samopostrežnih kioskov za tiskanje in kopiranje je namestilo podjetje Print boks po Sloveniji, iProm pa je prek njihovih zaslonov vzpostavil novo platformo za ciljno oglaševanje.
V Sloveniji so vzpostavili omrežje 155 samopostrežnih kioskov na fakultetah, v študentskih domovih, knjižnicah, nakupovalnih centrih Mercatorja in Tuša ter na bencinskih črpalkah. Na iPromu bodo prek programske opreme za upravljanje oglasov znotraj različnih območij interneta stvari začeli nov segment digitalnega oglaševanja. »Pri medijih šteje bolj učinkovitost in doseg znotraj posameznih ciljnih skupin kot število. Oglaševanje na Printboxih je primerno za vse, ki si želijo personalizirano komunikacijo s svojimi ciljnimi skupinami, denimo za mikro lokalna podjetja v neposredni bližini kioska, pa tudi za največje blagovne znamke. Printbox je prvi demo projekt, v kratkem vstopmamo v segment avtomobilizma,« pravi Simon Cetin, partner pri iPromu.
V internet stvari je povezanih čedalje več naprav in tu vidijo veliko priložnosti. Poleg na 155 lokacijah po Sloveniji je Printboks vzpostavil tudi omrežje kioskov v štirih državah. Pri iPromu pravijo, da so med prvimi ponudniki programskih rešitev za digitalno oglaševanje, ki sega na področje interneta stvari.