Podjetje, ki je nekdaj poslovalo pod imenom Telvent Tráfico y Transporte, je ponudnik IT-rešitev in inteligentnih transportnih sistemov ter naj bi se dobro dopolnjevalo s Kapschem. Med Schneiderjevimi rešitvami, ki so zanimive za Kapsch, je denimo tista za upravljanje prometa v mestih EcoTrafix, ki že deluje v Severni in Južni Ameriki ter v Španiji.
milijonov evrov je odštel Kapsch Traffic.Com za transportno divizijo Schneider Electrica, ki bo povečala Kapscheve prihodke za 125 milijonov evrov.
S prevzemom bo Kapsch okrepil položaj na trgih Španije, Latinske Amerike, Severne Amerike in Bližnjega vzhoda. Podjetje bodo integrirali približno leto in pol, pričakujejo pa, da bo transportna divizija Schneider Electric prispevala približno 125 milijonov evrov k prihodkom Kapscha in da bo učinek na EBIT rahlo pozitiven. Kapsch ima hčerinska podjetja v 33 državah, med drugim tudi v Sloveniji. Od leta 2007 kotirajo na borzi na Dunaju. Po svetu zaposlujejo približno 3.500 ljudi, v Schneiderjevi transportni diviziji jih je 900, ki jih bodo integrirali v Kapsch. V lanskem poslovnem letu je Kapsch TrafficCom ustvaril 456 milijonov evrov prihodkov. Spomnimo, Kapsch je lani znova oddal ponudbo na Darsovem tretjem razpisu za e-cestninjenje tovornega prometa v prostem prometnem toku, izbran pa je bil konzorcij Telekoma in Q-Free. Q-Free je sicer norveško podjetje za inteligentne transportne sisteme. Leta 2014 je od družine Tomaža Kastelica kupilo slovenski Traffic Design, ki velja za Darsovega hišnega izvajalca za cestninske in druge IT-posle.