Celoten prevzem, ki naj bi med drugim vključeval tudi Virginove dolgove, bo po ocenah Alasko Air stal okoli štiri milijarde dolarjev (3,5 milijarde evrov). S tem bo nastala peta največja letalska družba v ZDA. Združeno podjetje naj bi na leto ustvarilo približno sedem milijard dolarjev (okoli šest milijard evrov) prihodkov.
milijarde dolarjev bo Alasko Air stal nakup Virgin America.
Poznavalci prevzemno ceno ocenjujejo kot visoko glede na Virginovo poslovanje, k navijanju cene pa je pripomoglo tudi rivalstvo z JetBlue. Virgin America ima v svoji floti 60 letal airbus A 320, vendar jih je le pet v njeni lasti, preostale najema od različnih podjetij po svetu. Največja vrednost podjetja so deli terminalov na mednarodnih letališčih v San Franciscu in Los Angelesu ter pristajalne pravice še na treh ameriških letališčih. Zakaj so v Alaski Air Group torej pripravljeni tako globoko seči v žep? Eden od razlogov, ki ga navajajo na spletnem portalu Business Insider, je, da je Alaska, drugače kot Virgin, skorajda neznana na vzhodu ZDA in v tujini, zaradi prepoznavnosti Virgina pa naj bi se laže širila zunaj svojih tradicionalnih trgov. Poleg tega so s tem JetBlue, ki ima sedež v New Yorku in je precej močan na vzhodu Amerike, onemogočili, da bi se utrdil še na zahodu ZDA, kjer je pomemben igralec Virgin America.