Platforma bo v osnovi delovala na podoben način kot znana svetovna platforma za množično financiranje Kickstarter. Posamezen projekt bo lahko zbiral denar, v zameno za prispevke pa bo podpornikom ponudil nagrade. Od podobnih platform se razlikuje v tem, da je namenjena predvsem lokalnim projektom, je poudaril ustanovitelj in direktor podjetja Adrifund Matej Rauh. Projekti se lahko prijavijo prek spletne strani, temu pa sledi izbirni postopek. Ekipa Adrifunda projekte pregleda, oceni in preveri, s čimer poskušajo preprečiti morebitne prevare.
Sistem zbiranja je po Rauhovih besedah zastavljen na »vse ali nič«. Če projekt do izteka roka ne zbere prvotno določene vsote denarja, se denar vrne podpornikom. Če je projekt uspešen, pa platforma zaračuna provizijo v višini petih odstotkov od zbranega zneska in davek. Poleg tega mora projekt plačati tudi stroške izvajalca plačilnega sistema. Slednjega izvaja francosko podjetje Lemon Way, specializirano za izvajanje plačil za platforme za množično financiranje.
Od konca junija 2015, ko so vzpostavili predstavitveno spletno stran, se je za sodelovanje na platformi prijavilo nekaj manj kot 30 idej. Ob zagonu pa je na platformi zaživelo sedem izbranih projektov. Med prvimi bodo tako denar zbirali Mešani pevski zbor France Prešeren Kranj, leseni metuljčki Dendo Longboards, metuljčki iz karbonskih vlaken Carbon-Evolution, Lakeness adrenaline fest, Divja, Collio! ter Simpli šport.