Znesek vrednost podjetja postavlja pri 3,6 milijarde dolarjev (okoli 3,1 milijarde evrov), kar je skoraj milijardo več kot ob zadnji rundi zbiranja denarja pred približno letom dni. Slack sicer že nekaj časa sodi v skupino tako imenovanih samorogov, to je start-upov, katerih vrednost presega milijardo dolarjev. Po besedah avtorja te najhitreje rastoče poslovne aplikacije in direktorja podjetja Stewarta Butterfielda denar zbirajo za uresničevanje ambicioznih ciljev. Stewart je tehnološki javnosti sicer znan od leta 2005, ko je z ženo spletnemu velikanu Yahooju domnevno za okrog 30 milijonov dolarjev prodal spletno stran za shranjevanje in urejanje slik Flickr.
Aplikacija Slack je zaživela avgusta 2013 in v 24 urah pridobila osem tisoč naročil, v dveh tednih je bila številka pri 15 tisoč uporabnikih. Zdaj jih ima 2,7 milijona (med njimi so denimo Samsung, Pinterest, Spotify, Deloitte, eBay, Harvard), od tega 800 tisoč plačljivih.Zakaj je Slack tako priljubljen? Gre za orodje, ki nadomesti komunikacijo po e-pošti. Za notranjo komunikacijo v podjetju je uporaben za napoved dajanja novih izdelkov na trg ali korporativne, uporabniki pa naj ga uporabljajo kot nekakšno »čajno kuhinjo«, v kateri sodelavci klepetajo in sodelujejo. Vendar pa z njo očitno niso povsod tako zadovoljni. V Uberju denimo so jo opustili, navaja New York Times, ker tisoči zaposlenih prek nje niso mogli hkrati komunicirati.