Potem ko se je iz prevzemne tekme umaknila kitajska zavarovalna skupina Anbang, ki je za ameriško hotelsko družbo Starwood Hotels ponujala blizu 13,2 milijarde dolarjev (11,7 milijarde evrov), je ta zdaj končala v rokah Marriotta International za 14,4 milijarde dolarjev (približno 12,5 milijarde evrov).
To je več, kot so nameravali odšteti za Starwood, preden so jim Kitajci začeli mešati štrene. Združeni podjetji sta ustvarili največjo svetovno hotelsko družbo s 5.500 hoteli in 1,1 milijona sob. Prevzemu sta zeleno luč že prižgala ameriški in kanadski regulator, medtem ko na odobritev EU in Kitajske še čakajo.
Starwood, ki ima v svoji verigi hotele, kot so Four Points, Sheraton, Westin in St. Regis, je bil naprodaj od lani, novi lastniki pa naj bi mu zagotovili rast, saj z zdajšnjo ne more več držati koraka s tekmeci. Marriott pa bo s prevzemom dobil dostop do mlajših gostov, ki jih privabljajo predvsem v resortih St. Regis, in se utrdil na azijskih trgih, kjer je Starwood največji operater med hoteli s štirimi in petimi zvezdicami.