Šef Facebooka Mark Zuckerberg je na konferenci družbe ta teden, kjer so predstavili svoje tehnološke novosti, napovedal, da se bodo v prihodnjih desetih letih usmerili v navidezno resničnost in umetno inteligenco. Tehnologiji naj bi družabno omrežje naredili še privlačnejše.
Na področju navidezne in obogatene resničnosti se bodo usmerili v razvoj naprav, ki se bodo povezovale tako z osebnimi računalniki kot z mobilnimi pametnimi napravami. Svojo prvo napravo, oculus rift, so na trg dali konec marca, vendar mnogi prvi kupci negodujejo, saj pošiljke močno zamujajo. Razlog je po pojasnilu Facebooka premajhna dobava ene od komponent. (Več o poslovnih priložnostih v različnih resničnostih v nadaljevanju revije.) Velik poudarek so dali tudi tako imenovanim chat botom. Boti so avtomatizirani roboti, s pomočjo katerih bo mogoče nakupovati neposredno v aplikaciji, kot je Facebook Messenger. Podjetjem odpirajo nov komunikacijski kanal do končnih kupcev. Poleg prodaje se bo lahko avtomatizirala tudi podporna služba. Uporabnik se bo lahko prek Messengerja pritožil in bot bo samodejno odgovoril. Pošiljanje sporočil podjetjem se tako pridružuje pošiljanju sporočil prijateljem in znancem.