Za Schwarz Group, ki ima v lasti diskontna trgovca Lidl in Kaufman, je bilo prejšnje leto rekordno po naložbah. Večino od petih milijard evrov so namenili za nove trgovine in prenovo nekaterih starih.
milijard evrov je za naložbe lani namenil Schwarz Group, to je več kot nemški tekmeci Edeka, Rewe in Metro Group skupaj.
Ta številka pomeni, da je Schwarz Group za naložbe lani odštel več kot nemški tekmeci Edeka, Rewe in Metro Group skupaj. Tudi drugi evropski tekmeci, kot so francoski Carrefour, nizozemski Ahold in britanski Tesco, se ne morejo primerjati, poroča Retail Detail - več je za naložbe namenil le še ameriški Walmart, in sicer več kot deset milijard evrov, kar pa je 2,4 odstotka njihovih prihodkov, medtem ko ta delež pri Schwarzu znese 6,3 odstotka. Letos bodo za naložbe namenili še milijardo, tempo pa bodo očitno držali tudi v prihodnjih letih, saj se nameravajo leta 2018 razširiti na ameriški trg. V Sloveniji ima zdaj Lidl 47 trgovin, še letos naj bi omrežje razširili. Iščejo tudi lokacijo za novo centralno skladišče, to je zdaj v Komendi, vendar je pretesno. Podrobnosti še ne razkrivajo.