V start-upu Kloster Kitchen so pred tremi leti začeli tržiti ingverjev napitek znamke IngwerTrink na tržnici v Celovcu, nato so se razširili na trgovine po Avstriji in Nemčiji, letos so začeli tudi prodajo v Sloveniji, zdaj pa začenjajo tržiti napitek na devetih novih ciljnih trgih, to so Norveška, Danska, Švedska, Finska, Nizozemska, Velika Britanija, Italija, Avstralija in ZDA.
milijona evrov prihodkov načrtujejo letos v Kloster Kitchnu.
Pri izbiri ciljnih trgov so upoštevali kupno moč in priljubljenost ingverja v posameznih državah. Poraba ingverja v zadnjih štirih letih strmo narašča in nič ne kaže, da se bo v kratkem umirila, pravita Primož in Maja Wasa iz Kloster Kitchna. Marca letos so šli na sejem bioprehrane Biofach v Nürnberg, kjer jim je globalni veleprodajalec ponudil možnost prodaje v 42 državah, a so se raje kot za globalno prodajo odločili za strategijo ciljne širitve na devet novih trgov. Letos načrtujejo, da bodo ustvarili 1,2 milijona evrov prodajnih prihodkov. Začeli so v Dravogradu, lani so start-up Kloster Kitchen registrirali v Švici, zdaj iščejo vlagatelje, ki bi jim pomagali pri širitvi.