Ponudnik rešitev in storitev razvoja programske opreme Comtrade je za irskega nizkocenovnega letalskega prevoznika Ryanair razvil digitalno platformo myRyanair, ki bo potnikom pomagala pri organizaciji ne le samega poleta, temveč celotnega potovanja.
Tako na primer aplikacija skrajša postopek rezervacije za več kot petino, zapomni si najljubše sedeže, uporabniki lahko v osebnem profilu določijo svoje potovalne zahteve, varno shranjujejo podatke za plačilo in o potnem listu ter iščejo med 1.800 poleti. Poleg tega pa aplikacija po želji uporabnika tudi poveže z drugimi potniki, s katerimi si lahko deli prevoz na letališče, predlaga restavracije ali hotele na cilju.
MyRyanair lahko varno obdela podatke 106 milijonov potnikov, kolikor jih Ryanair trenutno prepelje na leto. Do leta 2024 se bo ta številka po načrtih letalskega prevoznika povečala na 180 milijonov na leto. Aplikacija je izjemno zmogljiva, saj lahko v rezervacijskih konicah vsako minuto zapolni sedeže štirih boeingov 737.
Inženirji Comtrada so v projekt vložili kar 36 tisoč ur razvoja. Podjetje s sedežem v Ljubljani ter 11 podružnicami v Evropi in Severni Ameriki bo Ryanair tudi v prihodnje podpiralo pri preobrazbi v digitalno družbo, so zapisali v sporočilu za javnost.