Ta teden sta luč sveta znova ugledali dve nekoč najbolj priljubljeni ženski reviji, Jana in Lady, zdaj pod streho medijske hiše Adria Media. Ob izidu jima ni uspelo dvigniti toliko prahu kot pred letom dni ob zapletih s prodajo blagovnih znamk, po katerih sta šli začasno na počitnice.
Jano in Lady je nekoč izdajalo podjetje Delo Revije, po njegovem stečaju pa sta skupaj s še 42 blagovnimi znamkami revij pristali v lasti banke NKBM. Leta 2011 je blagovne znamke vzela v najem skupina Krater. Lani pa se jih je NKBM zaradi domnevno neizpolnjenih pogodbenih obveznosti odločila prodati. Pogodbo, vredno štiri milijone evrov, je pred letom dni sklenila s podjetjem Lanaka Media Bojana Požarja, polovični partner pri projektu je bil podjetnik Joc Pečečnik, lastnik Interblocka. Skupina Krater se je odzvala tako, da je revije začela izdajati pod novimi imeni, Jano pod imenom Zarja, Lady pod imenom Zvezde. Toda pred jesenjo, ko naj bi revije z izvirnimi imeni začele izhajati pod okriljem novih lastnikov, sta se partnerja sprla, nakup je padel v vodo, NKBM je začela iskati nove kupce znamk, in to za precej nižjo ceno. Informacije o ceni so sicer kapljale v javnost le neuradno in so bile različne; januarja je na primer nesojeni lanski kupec Bojan Požar spustil v javnost informacijo, da naj bi bil celoten sveženj 44 blagovnih znamk naprodaj le še za sto do 150 tisoč evrov. Na koncu jih je aprila kupil Večer (ta je od lani v lasti Uroša Hakla in Saša Todoroviča) oziroma njegova hčerinska družba Večer Revije. A potovanja s tem še ni bilo konec: desetletno licenčno pogodbo za izdajanje Jane in Lady je namreč sklenila Adria Media v lasti Tomaža Drozga.
Jano pod okriljem Adria Medie ureja Lidija Petek Malus, Lady pa Anja Kontrec. Na trgu pa seveda ostajata tudi njuni klonirani sestri Zarja in Zvezde pod okriljem Kraterja.