Na slovenski trg je konec prejšnjega tedna vstopil Flixbus, hitro rastoči avtobusni prevoznik za medkrajevne in mednarodne prevoze. Ustanovili so ga v Münchnu kot start-up leta 2013, lani pa so prepeljali že 20 milijonov potnikov. Na spletni strani flixbus.si lahko preberemo, da bodo povezali šest slovenskih mest direktno s 35 mesti na Hrvaškem, v Nemčiji, Avstriji in Italiji. Če upoštevamo še nove povezave s presedanjem, bo teh kar 200. Njihova glavna ciljna publika bodo predvidoma zdomci in popotniki.
35 mest na Hrvaškem, v Nemčiji, Avstriji in Italiji bo povezal Flixbus s šestimi slovenskimi mesti.
Ljubljana ima tako kar s sedem novih avtobusnih povezav z Münchnom. Cena vozovnic je od devet evrov, običajna cena je 19 evrov. Prevoze do bavarske prestolnice je doslej iz Ljubljane trikrat na dan ponujala Arriva oziroma Deutsche Bahn, kjer je običajna cena vozovnice 25 evrov. Flixbus ima uporabnikom prijazno spletno stran in aplikacijo, plačati je mogoče s paypalom.
Robert Sever iz Združenja za promet pri GZS ocenjuje, da bo Flixbusu uspelo le, če bodo imeli dovolj hitre, poceni in redne povezave. Dosedanjim ponudnikom mednarodnih prevozov v Sloveniji ni uspelo iz tega narediti zgodbe o uspehu.
Bodo pa Flixbusovo aktivnost gotovo čutili pri železnicah, kjer so že zdaj katastrofalno nekonkurenčni pri mednarodnih prevozih. Železnice so pri potniškem prometu v zadnjih letih drsele s slabega na slabše, zato jih lahko uporabljate zgolj v primerih, če se vam nikamor ne mudi.