Avtomobilski koncern Volkswagen se bo v prihodnosti osredotočil na nove tehnologije in učinkovitost. Strateško spremembo je zasnoval predsednik uprave Matthias Müller, ki je zasedel vodilni položaj 25. septembra lani, potem ko je zaradi afere Dieselgate odstopil prejšnji šef Martin Winterkorn.
Tako bodo revidirali portfelj 12 avtomobilskih znamk in reorganizirali proizvodne zmogljivosti. VW zdaj dela po vsem svetu več kot 340 različnih avtomobilskih modelov in bo po prepričanju poznavalcev to število krepko zmanjšal in nekatere podružnice tudi prodal - najverjetnejše kandidatke za prodajo so prestižne znamke Bugatti, Ducati in Lamborgini, pa tudi tovarne tovornih vozil Scania in MAN. Müller je prepričan, da bo s tem odpravil posledice škandala zaradi izpuhov in hkrati odgovoril na izzive novih tehnologij.
Vendar težav zaradi škandala še zdaleč ni konec. Tako sta dve skupini manjšinskih delničarjev dan pred skupščino vložili tožbi zaradi škode, ki so jo imeli delničarji. Nemška finančna uprava pa je prav tako dan pred skupščino sporočila, da je razširila preiskavo in je v tožilstvu v zvezni deželi Braunscheiwg vložila ovadbo proti vsem članom prejšnjega vodstva koncerna. To pa pomeni, da bodo poleg prejšnjega predsednika preiskovali tudi zdajšnjega predsednika uprave Müllerja in prvega nadzornika Hansa Dieterja Pötscha, ki sta bila tudi člana prejšnjega koncernskega vodstva.