Manager

Poslovne medije kupila nemška agencija C3

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
Manager
ManagerRedakcija Finance Managerja Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
FINANCE
Manager
TOP 101 na enem mestu
Manager
ManagerBojana Humar TOP 101 na enem mestu

Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …

30.06.2016 22:30
Čas branja: 1 min
Poslovne medije kupila nemška agencija C3
Vsebinski marketing se splača bolj kot novinarstvo v komercialnih medijih, je dokazal Igor Savič (na sliki), skupaj s Primožem Inkretom soustanovitelj podjetja Poslovni mediji.

Agencija za vsebinski marketing PM, poslovni mediji Igorja Saviča in Primoža Inkreta je postala del mreže C3, nemške agencije za vsebinski marketing v Evropi. C3 je nastal pred dobrim letom z združitvijo dveh velikih nemških agencij za vsebinski marketing, KircherBurkhardt in Burda Creative. Lani so v mrežo dodali britansko agencijo Seven.

Koliko so Nemci plačali za podjetje, Savič in Inkret ne razkrivata. »Svojim naročnikom bomo še laže zagotavljali najučinkovitejše komunikacijske rešitve, ki temeljijo na kreativnih in preizkušenih načelih in orodjih digitalnega in vsebinskega marketinga, pa tudi dostop do svetovnih trgov,« povezavo komentira Igor Savič, lastnik PM.

Igor Savič in Primož Inkret sta podjetje Poslovni mediji, ki med drugim izdaja več revij za podjetja, ustanovila pred dobrimi desetimi leti; Igor Savič je bil pred tem vodja kabineta predsednika GZS (nekaj časa je urejal tudi glasilo GZS Glas gospodarstva), še prej pa urednik revije Stop, Primož Inkret pa izvršni urednik zdaj že ugasle revije Kapital. S Poslovnimi mediji sta pokazala, da so »marketinški mediji«, v nasprotju s komercialnimi, ki se že vrsto let bojujejo s težavami zaradi sprememb, ki jih je prinesla digitalizacija, dober posel. Lani je podjetje, ki ima po uradnih podatkih deset zaposlenih, prvič preseglo dva milijona evrov prihodkov in imelo dobrih 300 tisoč evrov dobička.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Zelene obveznice, varna izbira za preudarne vlagatelje

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

PA
Novice
Kako postati 'prednost' v marketingu
Finance Akademija
NovicePoslovna akademija Kako postati 'prednost' v marketingu

V središču 5. Marketing Summita Beograd bodo vprašanja, kako biti najboljši marketingaš v panogi, regiji, državi, za lastnike in za stranke ...

PA
Novice
Kako se danes in kako se bodo jutri dosegali dobiček, rast, razvoj?
Finance Akademija
NovicePoslovna akademija Kako se danes in kako se bodo jutri dosegali dobiček, rast, razvoj?

V teku so priprave programa za 23. Slovensko marketinško konferenco, ki bo 29. in 30. maja v Portorožu.

FINANCE
(Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji
PRO
Finance
Redakcija Prevozi (Revija Prevozi) Slovenska bitka s kitajskimi zmaji (PRO)

Vabimo vas k brezplačnemu prenosu revije Prevozi.

IZVOZNIKI
Novice
(intervju): Jochen Leonhardt, BVMW: Zavzemamo se za poenostavitev davčnih predpisov
Izvozniki.si
NoviceVanja Tekavec (intervju): Jochen Leonhardt, BVMW: Zavzemamo se za poenostavitev davčnih predpisov

»Naša naloga je, da za vsak zakon ali predpis preverimo, kako bi vplival na prav vsako delovno mesto v podjetju,« je povedal Jochen Leonhardt, član uprave nemškega združenja malih in srednjih podjetij BVMW

IZVOZNIKI
Novice
(intervju) Marjan Batagelj: Od vlade zahtevamo nižje davke!
Izvozniki.si
NoviceMateja Bertoncelj (intervju) Marjan Batagelj: Od vlade zahtevamo nižje davke! 7

V ponedeljek bo klub SBC podpisal sporazum o sodelovanju z nemškimi podjetniki, od slovenske vlade pa zahteval nižje davke

PA
Novice
Marketing Summit Beograd: Postanite prednost v marketingu
Finance Akademija
NovicePoslovna akademija Marketing Summit Beograd: Postanite prednost v marketingu

Najboljši in najnovejši marketinški primeri in strategije, ki prinašajo rezultate.