Agencija za vsebinski marketing PM, poslovni mediji Igorja Saviča in Primoža Inkreta je postala del mreže C3, nemške agencije za vsebinski marketing v Evropi. C3 je nastal pred dobrim letom z združitvijo dveh velikih nemških agencij za vsebinski marketing, KircherBurkhardt in Burda Creative. Lani so v mrežo dodali britansko agencijo Seven.
Koliko so Nemci plačali za podjetje, Savič in Inkret ne razkrivata. »Svojim naročnikom bomo še laže zagotavljali najučinkovitejše komunikacijske rešitve, ki temeljijo na kreativnih in preizkušenih načelih in orodjih digitalnega in vsebinskega marketinga, pa tudi dostop do svetovnih trgov,« povezavo komentira Igor Savič, lastnik PM.
Igor Savič in Primož Inkret sta podjetje Poslovni mediji, ki med drugim izdaja več revij za podjetja, ustanovila pred dobrimi desetimi leti; Igor Savič je bil pred tem vodja kabineta predsednika GZS (nekaj časa je urejal tudi glasilo GZS Glas gospodarstva), še prej pa urednik revije Stop, Primož Inkret pa izvršni urednik zdaj že ugasle revije Kapital. S Poslovnimi mediji sta pokazala, da so »marketinški mediji«, v nasprotju s komercialnimi, ki se že vrsto let bojujejo s težavami zaradi sprememb, ki jih je prinesla digitalizacija, dober posel. Lani je podjetje, ki ima po uradnih podatkih deset zaposlenih, prvič preseglo dva milijona evrov prihodkov in imelo dobrih 300 tisoč evrov dobička.