Studio Moderna, ki ga vodi Sandi Češko, je kupil večinski delež podjetja Konverzija, ki prek spleta v sedmih evropskih državah prodaja ličila oziroma kozmetične izdelke.
Eden od razlogov za nakup družbe, ki prodaja ličila, je dostop do kupcev mlajše generacije. Vrednosti posla ne želijo izdati. »Večina naših zdajšnjih kupcev je stara več kot 40 let - seveda so razlike v starosti med prodajnimi programi. Ličila pa so zelo močno zasidrana med najmlajšo populacijo in najstniki, do katerih moramo v Studiu Moderna poiskati drugačne poti, in tu se lahko marsičesa naučimo,« pravi Sandi Češko.
Z nakupom družbe se število zaposlenih v Studiu Moderna ne bo povečalo, ker bodo Ličila tudi v prihodnje poslovala samostojno kot doslej, lahko pa bodo uporabljali distribucijsko platformo in medije Studia Moderna. »Ne bo nobene integracije, kar je skladno s kulturo podjetja Studio Moderna, ki deluje kot matrična organizacija. Organizirani smo po geografskem in distribucijskem načelu in po blagovnih znamkah,« pravi Češko. Pričakujejo, da bodo lahko Ličila rasla še hitreje in hkrati pripomogla k rasti Studia Moderna.