Manager

Nova ideja za drugi tir: vlake bi vlekli skozi strm predor

Skupina strojnikov v sodelovanju z neimenovanim tujim partnerjem ministrstvu ponuja rešitev za železnico Koper–Divača, ki naj bi bila skoraj pol cenejša od zdajšnje

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

01.09.2016 22:30
Čas branja: 5 min
Nova ideja za drugi tir: vlake bi vlekli skozi strm predor
Predlagana rešitev predvideva gradnjo šest kilometrov dvocevnega predora za osemodstotnim naklonom s posebnim sistemom vleke in zaviranja, s katerimi bi vlaki premagovali višinsko razliko. (modra = obstoječa proga; rdeča = zdaj veljavni predlog za drugi tir; rumena = varianta, ki jo predlaga skupina s strojne fakultete v sodelovanju s tujim partnerjem.)

V nadaljevanju:

Veljavna trasa projekta drugega tira Divača–Koper je začrtana ob slovenskoitalijanski meji, iz Divače se čez kraški rob spusti do Črnega Kala in skozi Osapsko dolino naredi širok ovinek mimo...

Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.

Z uporabniškim imenom lahko ta članek preberete BREZPLAČNO. Odprite si brezplačno uporabniško ime ali pa se prijavite z obstoječim.

FINANCE
Transport in logistika
Top 10 največjih evropskih transportnih projektov
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Top 10 največjih evropskih transportnih projektov

Med projekti, ki jih EU najbolj izdatno finančno podpira, je tudi nekaj najbolj kontroverznih; doslej so pri Evropski komisiji razdelili več kot 22,4 milijarde evrov nepovratnega denarja za transport za obdobje 2014 - 2020

FINANCE
Transport in logistika
Drugi tir: Leben se v Bruslju dogovarja za črpanje EU denarja, tudi če v projektu ne bo Madžarske
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Drugi tir: Leben se v Bruslju dogovarja za črpanje EU denarja, tudi če v projektu ne bo Madžarske

Na ministrstvu vztrajajo, da vse poteka transparentno, hkrati pa dogovori z Madžari ostajajo strogo zaupni

FINANCE
Transport in logistika
Kako so na progi Beograd - Budimpešta trčili interesi velesil
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Kako so na progi Beograd - Budimpešta trčili interesi velesil 7

Dobra štiri leta po podpisu dogovora o gradnji hitre proge Beograd - Budimpešta projektu kaže slabo. Zakaj?

FINANCE
Tako se dela posel v kmetijstvu
PRO
Finance
Podjetno kmetijstvo 2024
Uredništvo Agrobiznisa Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)

V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.

FINANCE
Nepremičnine
Poglejte, skozi kaj vse se bodo prebijali gradbinci pod Karavankami
Nepremičnine
NepremičnineVasilij Krivec Poglejte, skozi kaj vse se bodo prebijali gradbinci pod Karavankami 2

Dars je pred približno mescem dni objavil razpis za predvidoma 150 milijonov evrov vredno gradnjo druge cevi karavanškega predora. Drugače od gradnje prve cevi bodo izvajalci precej bolj natančno vedeli, skozi katere plasti se bodo prebijali, saj je v projektu tudi dokaj podrobna geološka karta.

FINANCE
Manager
Turški Cengiz je z naskokom najcenejši
FINANCE
Nepremičnine
Predor Karavanke: tudi v Sloveniji 50-milijonske razlike v ponudbah. Zakaj?
Nepremičnine
NepremičnineVasilij Krivec Predor Karavanke: tudi v Sloveniji 50-milijonske razlike v ponudbah. Zakaj?

Dars je danes odpiral ponudbe za gradnjo druge cevi predora Karavanke. Zanimivo je, da smo dobili povsem enak razpon cen kot na avstrijski strani predora: od 89 do 140 milijonov evrov.

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti