Manager

Električni avtobus je narejen, zdaj iščejo vlagatelja

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

08.09.2016 22:30
Čas branja: 1 min
Električni avtobus je narejen, zdaj iščejo vlagatelja
Da bi lahko naredil deset takih električnih avtobusov vivo na mesec, bi Branko Ferlič potreboval štiri milijone evrov kapitala.

Branko Ferlič, inovator iz Maribora, je predstavil nov električni avtobus vivo, ki so ga v njegovem podjetju Električna vozila F predelali iz dizelskega vozila. »Interes za nakup teh avtobusov je velik, a za to, da bi jih prihodnje leto lahko naredili deset na mesec, potrebujem večje prostore in denar za obratna sredstva. Iščem vlagatelje, potreboval bi štiri milijone evrov,« je pojasnil Branko Ferlič.

Prodajna cena enega električnega avtobusa vivo, ki je namenjen predvsem mestni vožnji, je 350 tisoč evrov. Ta z enim polnjenjem prevozi od 260 do 280 kilometrov. Ker namesto na dizel vozi na elektriko, so tudi njegovi stroški vožnje v primerjavi z avtobusi v mestnem linijskem prometu veliko nižji.

Branko Ferlič pravi tudi, da ima njihov električni avtobus vgrajeno hitro polnjenje, dodajo mu tudi zunanjo polnilno postajo. Tako polnjenje njegovih baterij traja od 10 minut do pol ure. Električni motor mu je dobavil Siemens, elektroniko so razvili v sodelovanju s partnerjem iz Švice, pred kratkim pa se jim je pridružil še nemški Ziehl-Abegg, ki jim je ponudil pogon zadnjih koles z dvema motorjema. Če mu bo uspelo najti vlagatelje, bo to pomenilo tudi odprtje novih delovnih mest. »Za izdelavo desetih avtobusov na mesec bi moral imeti okoli sto zaposlenih,« pravi Branko Ferlič.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Manager
(intervju, šef mariborskega Tama) Kitajec uboga. Slovenca je treba voditi drugače
Manager
ManagerLojze Javornik (intervju, šef mariborskega Tama) Kitajec uboga. Slovenca je treba voditi drugače 14

Z direktorjem mariborskega Tama-Europe Bryanom Zhaom o načrtih s proizvodnjo električnih avtobusov, razlikah med kitajsko in slovensko delovno kulturo ter o tem, kako motivirati slovenske zaposlene.

FINANCE
Avto
Kam nas bo pripeljala elektrika
FINANCE
Manager
Kako smo v Skandinaviji testirali vozila prihodnosti
Manager
ManagerNataša Koražija Kako smo v Skandinaviji testirali vozila prihodnosti 5

»Za elektrifikacijo potrebujemo 15 minut, ne 15 let,« pravijo na Švedskem, kjer smo preizkusili rešitev za elektrificiran cestni tovorni promet. Na Finskem pa smo testirali samovozeče robotske minibuse, ki bodo kmalu na rednih mestnih linijah.

FINANCE
Vlagatelj Maks
(Maks webinar, v živo ob 11. uri) Kaj oblikuje bikovski trg delnic, zlata in kriptovalut
Vlagatelj Maks
DANES V ŽIVO
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks (Maks webinar, v živo ob 11. uri) Kaj oblikuje bikovski trg delnic, zlata in kriptovalut

Prisluhnite brezplačnemu pogovoru z vodilnim strokovnjakom Michaelom Howllom, ustanoviteljem CrossBorder Capitala, v živo.

FINANCE
Transport in logistika
Norvežani hočejo potniška letala na elektriko
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Norvežani hočejo potniška letala na elektriko 10

Do leta 2040 hočejo na Norveškem vse polete, ki so krajši od ure in pol, opraviti z električnimi letali

Tovarna
Partnerji sporočajo
Medeja Lončar prevzema tudi vodenje Siemensa na Hrvaškem
OGLAS
Tovarna leta
Partnerji sporočajoFinance PR Medeja Lončar prevzema tudi vodenje Siemensa na Hrvaškem (OGLAS)

Direktorica Siemensa Slovenija s 6. aprilom 2018 prevzema tudi položaj predsednice uprave Siemensa Hrvaška

FINANCE
Okolje & energija
Na hitrih avtocestnih polnilnicah v dveh letih opravili 18.225 polnjenj
Okolje & energija
Okolje & energijaSTA Na hitrih avtocestnih polnilnicah v dveh letih opravili 18.225 polnjenj

Na 26 hitrih električnih polnilnicah na slovenskem avtocestnem križu so vozniki v dveh letih opravili skupno 18.225 polnjenj. Skoraj vse polnitve so opravili Slovenci, dva odstotka sta bila tujcev. Konec lanskega leta je bilo v Sloveniji registriranih 786 električnih osebnih vozil in 86 lahkih tovornih, kažejo podatki ministrstva za infrastrukturo.

FINANCE
IKT
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!

Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B