Branko Ferlič, inovator iz Maribora, je predstavil nov električni avtobus vivo, ki so ga v njegovem podjetju Električna vozila F predelali iz dizelskega vozila. »Interes za nakup teh avtobusov je velik, a za to, da bi jih prihodnje leto lahko naredili deset na mesec, potrebujem večje prostore in denar za obratna sredstva. Iščem vlagatelje, potreboval bi štiri milijone evrov,« je pojasnil Branko Ferlič.
Prodajna cena enega električnega avtobusa vivo, ki je namenjen predvsem mestni vožnji, je 350 tisoč evrov. Ta z enim polnjenjem prevozi od 260 do 280 kilometrov. Ker namesto na dizel vozi na elektriko, so tudi njegovi stroški vožnje v primerjavi z avtobusi v mestnem linijskem prometu veliko nižji.
Branko Ferlič pravi tudi, da ima njihov električni avtobus vgrajeno hitro polnjenje, dodajo mu tudi zunanjo polnilno postajo. Tako polnjenje njegovih baterij traja od 10 minut do pol ure. Električni motor mu je dobavil Siemens, elektroniko so razvili v sodelovanju s partnerjem iz Švice, pred kratkim pa se jim je pridružil še nemški Ziehl-Abegg, ki jim je ponudil pogon zadnjih koles z dvema motorjema. Če mu bo uspelo najti vlagatelje, bo to pomenilo tudi odprtje novih delovnih mest. »Za izdelavo desetih avtobusov na mesec bi moral imeti okoli sto zaposlenih,« pravi Branko Ferlič.