Apple je v sredo na letnem dogodku med drugim predstavil novi iphone7. Vendar pa se za paradni izdelek, ki pomeni skoraj dve tretjini celotne Applove prodaje, ljudje ne pulijo več tako zelo kot nekoč.
Eden od razlogov je poceni konkurenca iz Kitajske. Letos je Applova prodaja, prvič po letu 2007, ko so pametni mobilni telefon dali na trg, začela upadati. V drugem četrtletju se je zaradi manj prodanih iphonov prihodek zmanjšal za 14,6 odstotka, na 42,4 milijarde dolarjev (okoli 37 milijard evrov), dobiček pa je upadel za 27 odstotkov, na 7,8 milijarde dolarjev (blizu 6,9 milijarde evrov). V pričakovanju, da bo prodaja še upadala, so se v družbi iz Cupertina že obrnili na dobavitelje. Nekateri izmed njih so za ameriški poslovni časnik Wall Street Journal povedali, da jih je Apple še pred prihodom novega modela iphone 7 opozoril na dve stvari, ki jih lahko pričakujejo: manjše plačilo za njihove komponente, ki jih prodajajo ameriškemu tehnološkemu velikanu, in tudi nakup manjših količin sestavnih delov.