Start-up Snap (tako se je pred kratkim preimenoval iz Snapchat) se odpravlja na borzo. Prvo javno ponudbo delnic naj bi po poročanju Wall Street Journala izpeljali marca prihodnje leto, vrednost podjetja pa bi po ocenah analitikov lahko dosegla 25 milijard dolarjev (približno 22,2 milijarde evrov).
Podjetje je znano po aplikaciji Snapchat za pošiljanje slik in posnetkov, ki se po določenem času izbrišejo, in je priljubljena predvsem med mlajšimi od 25 let, uporablja pa jo okoli 150 milijonov ljudi. V Sloveniji aplikacijo Snapchat uporablja več kot 120 tisoč ljudi, od tega 66 tisoč vsaj enkrat na teden.
Vendar pa tako kot številni start-upi, ki so ocenjeni na milijardne vrednosti, Snap še ni našel dobičkonosnega poslovnega modela. Lani so tako kljub veliki priljubljenosti med mladimi po svetu ustvarili le 60 milijonov dolarjev prihodkov (okoli 53 milijonov evrov). Podjetje je platformo najprej odprlo zgolj za velike oglaševalce, ki so si lahko privoščili zakup prostora z velikim dosegom, z letošnjim poletjem pa so se odprli za širši krog oglaševalcev, s čimer si seveda obetajo večje prihodke. Za letos so napovedali med 250 in 350 milijoni dolarjev prihodkov (med okoli 220 in 310 milijoni evrov), prihodnje leto pa milijardo dolarjev (okoli 890 milijonov evrov).
Pet let staro podjetje, ki je od vlagateljev do zdaj zbralo 2,6 milijarde dolarjev, se zdaj spušča tudi na področje hardvera, kar so naznanili prejšnji mesec z novim izdelkom, sončnimi očali s kamero spectacles, pa tudi s spremembo imena. Očala testirajo že od začetka prejšnjega leta, na trg pa naj bi jih v omejeni izdaji dali to jesen.