Konzorcij največjih lastnikov družbe ETI Elektroelement je s predstavniki avstrijske družbe Andlinger & Company podpisal pogodbo za prodajo večinskega lastniškega deleža. Kupec bo za delnico izlaškega proizvajalca električne inštalacijske opreme, močnostne elektronike in polprevodnikov plačal 55 evrov, vrednost celotnega posla pa znaša skoraj 27,5 milijona evrov.
Kdo je novi lastnik? Andlinger & Company je družinski zaprti sklad, ki ima pisarne na Dunaju, v Bruslju ter New Yorku in na Floridi, iz katerih upravljajo svoje naložbe. Trenutno imajo v lasti 14 naložb, od ustanovitve sklada so jih sklenili več kot sto. Finančnih podatkov o skladu, ki je v lasti enega najbogatejših Avstrijcev Gerharda Andlingerja, ni. Znano pa je, da ima naložbe tudi v družbah, ki proizvajajo komponente v elektrobiznisu.
Ernst Reichmary, partner v Andlinger & Company, je ob podpisu pogodbe povedal: »Prepričani smo, da nam bo do leta 2020 prihodke uspelo povečati za več kot 30 odstotkov na 140 milijonov evrov. Uresničitev teh ambicij bo spremljala tudi rast števila zaposlenih. Eti je družba z zelo sposobnim vodstvom in predanimi zaposlenimi. Eti je že danes zelo dobro prepoznan na trgu in ima vodilen položaj pri prodaji varovalk v marsikateri državi Zahodne in Vzhodne Evrope. Veliko potenciala za nadaljnjo rast pa vidimo tudi v Zahodni Evropi, Severni in Južni Ameriki ter Aziji.« Reichmayr je tudi dejal, da bodo dividende v bližnji prihodnosti drastično zmanjšane na zakonsko določeno mejo. To bo družbi omogočilo, da bo glavnino ustvarjenega denarnega toka lahko namenila za svojo nadaljnjo širitev in raziskave ter razvoj, ki jih nameravamo v naslednjih letih še dodatno povečati.«
Eti, ki v matični družbi zaposluje okoli 800 ljudi, v skupini pa še enkrat več, sicer letos posluje uspešno. Njen predsednik uprave Tomaž Berginc je ob objavi polletnih rezultatov povedal: »V prvem polletju je skupina Eti ustvarila 11-odstotno rast prihodkov in potrojila dobiček. Naš trg ni zrasel toliko, temveč smo povečali tržne deleže. Glavni razlog za rast dobička je, da nam je ob stabilni marži uspelo povečati obseg prodaje. K rasti te pa so pripomogli novi izdelki in širitev prodajne mreže.«