Manager

Snapchat na borzo z visoko ceno

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
Manager
ManagerRedakcija Finance Managerja Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
FINANCE
Manager
TOP 101 na enem mestu
Manager
ManagerBojana Humar TOP 101 na enem mestu

Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …

17.11.2016 22:30
Čas branja: 1 min
Snapchat na borzo z visoko ceno
Foto: Shutterstock

Ameriško zasebno tehnološko podjetje Snap, znano po aplikaciji Snapchat, je vložilo vlogo za prvo javno ponudbo delnic oziroma tako imenovani IPO. Poznavalci napovedujejo, da bo to ena največjih tehnoloških prvih javnih prodaj, pri kateri bo podjetje doseglo vrednost 25 milijard dolarjev (22,7 milijarde evrov), po mnenju analitikov agencije Bloomberg pa bi utegnila zrasti celo do 40 milijard dolarjev (36,3 milijarde evrov). V vsakem primeru bo to eden največjih IPO na ameriškem trgu v zadnjih osmih letih, kot je prikazano na grafikonu.

Aplikacija Snapchat omogoča, da uporabniki z mobilnih telefonov pošiljajo slike, ki po določenem času izginejo. To aplikacijo tedensko uporablja okoli 150 milijonov ljudi, predvsem mlajših, saj ugotavljajo, da je v ZDA najbolj priljubljena aplikacija v starostni skupini med 18. in 24. letom.

Podrobnosti o javni prodaji niso znane, ker je predsednik uprave in soustanovitelj Evan Spiegel izkoristil zakonsko določilo, po katerem lahko podjetja z manj kot milijardo dolarjev letnih prihodkov ponudbo za prvo javno prodajo delnic objavijo šele po pridobitvi dovoljenja regulatorjev. Dobro obveščeni vedo povedati, da IPO načrtujejo za marec ali morda še pozneje.

Ob zadnji dokapitalizaciji, ko so zbrali 175 milijonov dolarjev, so Snap vrednotili na 16 milijard dolarjev, pri javni prodaji pa pričakujejo veliko višjo ceno. Optimizem temelji na hitri rasti oglaševalskih prihodkov. Reklamni prostor na Snapchatu so začeli prodajati šele predlanskim in lani dosegli vsega 60 milijonov dolarjev (45,5 milijona evrov) oglasnih prihodkov, toda letošnji načrt od 250 do 350 milijonov dolarjev (od 227,3 do 318,2 milijona evrov) oglasnih prihodkov so menda že krepko presegli.

Vendar družba doslej še ni dosegla dobička. Kot pojasnjujejo, so vzrok vlaganja v razvoj novih dejavnosti, predvsem tehnologij za navidezno resničnost. V tej smeri so napovedali tudi svoj prvi hardverski izdelek, sončna očala z brezžično videokamero. Da nameravajo razviti dodatne dejavnosti, so pokazali tudi s spremembo imena iz Snapchat v Snap.

 

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Moje finance
Razno
Pustila sem faks in odšla v ZDA prodajat kokice
Moje finance
RaznoSabina Rednak Stana Pustila sem faks in odšla v ZDA prodajat kokice

Najprej sem v ZDA prodajala pokovko, nato sem si poiskala še delo sobarice. V treh mesecih sem zaslužila okoli 4.500 evrov. Potem sem mesec dni raziskovala Kalifornijo. Še sreča, da sem obesila študij, ki me ni zanimal, na klin in po zaslugi izkušnje v ZDA našla sebe ter ugotovila, kaj hočem početi v življenju.

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

FINANCE
Kdo si upa: Vítor Constâncio
Finance
Redakcija Financ Kdo si upa: Vítor Constâncio
FINANCE
Trumpova šibka točka: močan dolar
Finance
Benjamin J. Cohen Trumpova šibka točka: močan dolar 2
FINANCE
SODOBNO BANČNIŠTVO: Kako varno bo digitalno plačevanje
PRO
Finance
BREZPLAČNO
Finance prPRO SODOBNO BANČNIŠTVO: Kako varno bo digitalno plačevanje (PRO)

Odgovor boste našli v prilogo Sodobno bančništvo in zavarovalništvo, ki si jo lahko brezplačno prenesete s spleta