Danski proizvajalec igrač Lego je pretrgal oglaševalsko pogodbo z britanskim časnikom Daily Mail, potem ko so protinacionalistični aktivisti na Facebooku pred božičem začeli pozivati velika podjetja, naj se ogradijo od časnikov, ki širijo »kulturo sovraštva, demonizacije in delitev«.
Protipriseljenska retorika se je posebej razpasla pred brexitom in po njem. Eden od aktivistov v kampanji Stop funding hate (Nehajte financirati sovraštvo), Britanec Bob Jones, ki se je predstavil kot oče in ljubitelj kock lego, je naslovil svoje pismo posebej na Lego; Daily Mail je namreč že vrsto let pred božičem prilagal časopisu priljubljene kocke kot promocijsko darilo. »Vedno prisluhnemo staršem in starim staršem, ki nam sporočajo svoje občutke,« je Lego ob pretrganju pogodbe zapisal v sporočilu za javnost.
Aktivisti so odločitev Lega, ki se je prvi odzval na njihovo kampanjo, slavili kot veliko zmago. Lego sicer ni bil deležen samo pohval, nekateri politiki in mediji, vključno seveda z Daily Mailom, so njegovo potezo označili kot poskus omejevanja svobode govora. S tako obrazložitvijo so nekatera podjetja, ki so jih aktivisti prav tako pozvali, naj nehajo oglaševati v medijih, ki sejejo sovraštvo (na črni listi so tudi nekateri drugi veliki britanski mediji, med njimi The Sun in Daily Express), že eksplicitno zavrnila take pozive.
S svojo odločitvijo si je morda Lego naredil dobro reklamo; deležen je bil velike medijske pozornosti in nemalo obiskovalcev Facebookove aktivistične strani, ki je imela konec tedna že okoli 180 tisoč podpornikov, je vzhičeno obljubilo, da bodo otrokom odslej za vsak božič podarili kocke lego.
Mimogrede, Danska, domovina Lega, sicer v zadnjem obdobju slovi vse prej kot do tujcev odprta država, nacionalistična Ljudska stranka je druga najmočnejša v parlamentu in je ena od evropskih držav, ki so najtesneje zaprle meje pred begunci.