Kot Mobitel pred leti se bo s prihodnjim letom poslovil Simobil – kot ime operaterja. Avstrijski lastnik Telekom Austria se je namreč odločil za konsolidacijo blagovnih znamk po vseh trgih in za to izbral ime A1, ki ga poznamo predvsem, kadar gostujemo v njihovem avstrijskem omrežju.
Podobno, spomnimo, so pred leti storili tudi v Telekomu Slovenije, ko so »ukinili« Mobitel. Šef Simobila Dejan Turk je sicer takrat dejal: Ne moti nasprotnika, ko dela napako ...
Avstrijci ukinjajo znamko Simobil predvsem zato, ker je to ceneje za krovno trženjsko upravljanje telekomunikacijske skupine. Telekom Austria namreč pozna številne različne blagovne znamke, ki jih je dobil prek prevzemov družb. Na Hrvaškem, v Srbiji in Makedoniji, denimo, je to Vip, v Bolgariji Tel, v Belorusiji Velcom, v Liechtensteinu pa Telecom Liechtenstein.
»Prehod na novo znamko nam bo omogočil uporabo izrazitih prednosti in koristi, ki jih nosi znamka A1. S tem bomo nadaljevali krepitev svojega položaja na slovenskem trgu. Sprememba blagovne znamke je splošno uveljavljena poslovna praksa za krepitev položaja na trgu in pogosta strateška aktivnost v globalni telekomunikacijski panogi. Kot znamka A1 bomo v Sloveniji zgradili izjemno močno zgodbo,« pravi Dejan Turk.
V zadnjih dveh letih na trgu telekomunikacij ni bilo bistvenih sprememb pri tržnih deležih operaterjev. Je pa za Simobil pomembno, da je kupil Amis, za Telemach pa, da je kupil Tušmobil. Oba sta tako namreč dobila storitve, ki so jim manjkale na poti do konvergenčnega operaterja.