Kitajsko podjetje Ctrips s spletno platformo za primerjavo cen in nakup letalskih vozovnic in turističnih zmogljivosti, bo kupilo britanski Skyscanner, največjega ponudnika tovrstnih storitev v Evropi, priljubljenega tudi v Severni in Južni Ameriki ter Aziji. Za prevzem bo Ctrips plačal 1,4 milijarde funtov (1,6 milijarde evrov).
Skoraj tretjino tega zneska bodo spravili v žep trije ustanovitelji, Gareth Willams, Barry Smith in Bonamy Grimes, ki so spletno platformo zasnovali leta 2001. Ideja je vzniknila neke zime, ko se je Gareth Williams pred smučarskimi počitnicami mučil s primerjavo cen letalskih vozovnic. Danes Skyscannerjeve storitve, ki jih ponujajo v 30 jezikih, uporablja 60 milijonov ljudi po svetu.
Skyscanner, ki je zdaj (na žalost številnih Britancev) kitajski, pa je pred dvema letoma prevzel kitajski iskalnik turističnih potovanj Youbibi.