Ameriška filmska družba Universal Studios bo po novem po svetu ustvarjala tudi tematske parke s priljubljenimi liki japonskega Nintenda, enega največjih svetovnih ponudnikov videoiger.
O partnerstvu sta se družbi dogovarjali že več kot leto dni, prve podrobnosti pa so objavili ta teden. Tematske parke z Nintendovimi liki, kot so Super Mario, Donkey Kong in Link, bodo v prihodnjih letih odprli na Japonskem, v ameriškem Orlandu in Hollywoodu.
Za Nintendo je to velika sprememba, saj je doslej svojo intelektualno lastnino strogo držal zase in je bila v glavnem dostopna le na njegovih lastnih napravah, piše ameriški Business Insider. K iskanju novih poti do src uporabnikov Nintendo žene predvsem nuja. Trg videoiger na igralnih konzolah, ki so še vedno jedro njegovega posla, je zadnja leta v upadanju, konkurenti pa mu močno dihajo za ovratnik. V minulem poslovnem letu, ki se je končalo marca, je tako imel kar 60-odstotni upad dobička. Poleg usmerjanja k igram na mobilnih telefonih in tablicah je del njegove strategije tudi širjenje na druga področja, kot so tematskih parki, ki lahko pripomorejo tudi k ohranjanju in povečevanju priljubljenosti likov iz njegovih iger.