Pri Nikola Motor Company so 1. decembra predstavili prototip tovornjaka na vodikove gorivne celice z dosegom od 1.287 do več kot 1.900 kilometrov. Motor ima zverinsko moč tisoč kilovatov, kar je dvakrat več od običajnih dizelskih tovornjakov. Predstavljajo ga kot najbolj energetsko učinkovit tovornjak doslej, ki je hkrati tudi dramatično zmogljivejši od dizelskih tekmecev.
Za zdaj je v ZDA razmeroma malo vodikovih črpalk, zato so pri družbi že napovedali gradnjo verige 364 črpalk v ZDA in v Kanadi. To bo največje omrežje vodikovih črpalk doslej, zgradili jih bodo leta 2018 in 2019. Vsak kupec bo imel ob nakupu tovornjaka vplačano tudi gorivo za prvih milijon prevoženih milj. Na črpalkah družbe Nikola Motors pa bodo lahko za plačilo polnila tudi druga vozila na vodik. Cena vodika bo za polovico nižja od sedanje tržne cene, ker bodo vertikalno povezano podjetje: vodik bodo pridobivali sami s pomočjo lastnih sončnih elektrarn.
Pri družbi Nikola Motors bodo v prvi polovici prihodnjega leta izbrali lokacijo za proizvodnjo tovornjakov. Rezervacije že sprejemajo, na njihovi spletni strani si je mogoče z vplačilom 1.500 dolarjev zagotoviti dobavo - vendar šele leta 2019 ali 2020. V sporočilu družbe pišejo, da so zgolj v 30 dneh dobili za tri milijarde dolarjev rezervacij.
Tovornjak bo mogoče kupiti na lizing, mesečni stroški bodo od pet tisoč do sedem tisoč dolarjev, v to ceno bo vključeno vse od vzdrževanja do goriva. Verjetno bi lahko bila ravno cena glavna ovira pri širitvi takšnih vozil v panogi, kjer je odločilna cenovna učinkovitost. Novo vozilo se bo moralo izkazati tudi v praksi.