Ameriški McDonald's je uresničil svojo lansko napoved in prodal večinski delež v svojih 2.400 restavracijah s hitro prehrano na Kitajskem ter približno 240 v Hongkongu. Posel je vreden dobri dve milijardi dolarjev.
Z nakupom 80-odstotnega deleža sta glavno besedo v McDonaldovih kitajskih restavracijah dobila eden največjih kitajskih finančnih konglomeratov Citic, ki je skupaj s svojo hčerinsko družbo Citic Capital Partners postal 52-odstotni lastnik, in ameriški zasebni sklad Carlyle Group, ki ima v lasti 28 odstotkov. Preostalih 20 odstotkov družbe ostaja v lasti McDonald'sa. Predsednik uprave ameriškega McDonald'sa Steve Easterbrook je dejal, da so z novima partnerjema dobili boljši vpogled v kitajski trg in kitajske porabnike.
McDonald's je na Kitajskem in v Hongkongu številka ena med verigami restavracij s hitro prehrano, a je tudi tam konkurenca svetovnih tekmecev in lokalnih ponudnikov vse večja. Poleg tega se tudi kitajski porabniki vse bolj zavedajo pomena zdrave prehrane, kar takšnim restavracijam čedalje bolj otežuje posel.
Novi partnerji napovedujejo, da bodo v prihodnjih petih letih v manjših mestih po Kitajskem odprli še 1.500 restavracij s hitro prehrano. Ob tem pa bodo številne, ki so bile do zdaj v lasti Američanov, dali v najem franšizojemalcem. Kot so v McDonald'su napovedali že oktobra lani, nameravajo prodati tudi svoje restavracije s hitro prehrano v Maleziji in Singapurju.