Manj čakanja na cestah, kilometri v rabljenih avtih, nadzor nad poslanci - kaj imajo s tem odprti podatki Manj čakanja na cestah, kilometri v rabljenih avtih, nadzor nad poslanci - kaj imajo s tem odprti podatki Tudi zaradi rešitev, ki temeljijo na prosto dostopnih podatkih, se vinogradniki lažje odločijo, kdaj škropiti, kupci rabljenih vozil hitreje prepoznajo goljufe, Rimljani imajo boljši pregled nad kakovostjo šol, Evropejci pa manj čakamo v gneči na cestah. Trg odprtih podatkov v EU je vreden 184 milijard evrov in bo po napovedih hitro rasel.
Imamo podatke o vsem mogočem, zakaj jih ne izkoristimo bolje v javno dobro? Imamo podatke o vsem mogočem, zakaj jih ne izkoristimo bolje v javno dobro? Dober primer uporabe prosto dostopnih podatkov je portal Avtolog.si, prek katerega je mogoče preveriti podatke o rabljenem vozilu, če ga kupujete, recimo kilometrih in prejšnjih lastništvih.
(intervju) Matjaž Čemažar, šef Domela: Z naložbami gremo s polno paro naprej (intervju) Matjaž Čemažar, šef Domela: Z naložbami gremo s polno paro naprej Predsednik uprave Domela o pol manjših naročilih avtomobilske industrije, o tem, kako pri glavnih naložbah ne popuščajo, o zanimivem novem ameriškem poslu in pomoči države, od katere bodo odvisni odpuščanja in poslovni izid.
Delnice bank kot da bi bile kužne. Do kdaj? Delnice bank kot da bi bile kužne. Do kdaj? Dokler se ne razjasni splošno okrevanje povpraševanja, je varneje razmišljati o delnicah v drugih panogah.
(intervju) Slovenka na Forbesovem seznamu naj evropskih umetnikov (intervju) Slovenka na Forbesovem seznamu naj evropskih umetnikov Ilustratorka in oblikovalka Alja Horvat svoje slike in vzorce uspešno prodaja tako velikim modnim znamkam kot spletnim kupcem po vsem svetu. Poslovna revija Forbes jo je letos uvrstila med 30 pomembnih evropskih umetnikov, mlajših od 30 let. 

Lastnik znamke Ray Ban se bo združi s proizvajalcem leč Essilor

Čas branja: 1 min
19.01.2017  22:30
Lastnik znamke Ray Ban se bo združi s proizvajalcem leč Essilor
15 milijard evrov prihodkov na leto bo ustvarilo združeno podjetje EssilorLuxottica, od tega polovico v ZDA. Foto: Shutterstock

Obveščaj me o novih člankih:  
Luxottica dodaj
Ray Ban dodaj
Giorgio Armani dodaj
Chanel dodaj
Prada dodaj

Po štirih letih pogajanj se bosta združila francoski proizvajalec leč Essilor in italijanski izdelovalec očal Luxottica, ki je lastnik blagovnih znamk Ray Ban in Oakley ter trgovske verige Sunglass Hut. Luxottica izdeluje okvirje za očala tudi za luksuzne blagovne znamke, kot so Giorgio Armani, Chanel in Prada.

Tržna vrednost družbe, nastale z združitvijo, ki bo največji svetovni proizvajalec očal in leč, bo nekaj več kot 46 milijard evrov. Nova družba se bo po združitvi imenovala EssilorLuxottica. Po podatkih družbe za raziskave Euromonitor International, ki lansko vrednost svetovnega trga z očali ocenjuje na 114 milijard evrov, sta Luxottica in Essilor že zdaj največji družbi na trgu z očali, Luxottica s 14-odstotnim deležem in Essilor s 13-odstotnim. Tretje največje podjetje je Johnson & Johnson s 3,9-odstotnim tržnim deležem caplja za njima.

Nova družba, ki naj bi letno ustvarila več kot 15 milijard evrov prihodka, od tega več kot polovico v ZDA in 22 odstotkov v Evropi, bo imela skupaj več kot 140 tisoč zaposlenih ter prodajna mesta v več kot 150 državah. Srednjeročni sinergijski učinek združitve oziroma prihranek nove družbe naj bi bil 600 milijonov evrov.

Z združitvijo se bodo uresničile sanje 81-letnega ustanovitelja Luxottice Leonarda Del Vecchie, da bosta »dva sorodna izdelka – leče in okvirji – oblikovana in izdelana pod isto streho«. Del Vecchio je Luxottico ustanovil leta 1961 in vse do danes ostal na njenem čelu. Vodil bo tudi združeno podjetje EssilorLuxottica.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
MANAGER
Manager
Manager Lomilci koronakrize: ta podjetja so odporna proti virusu

Poiskali smo podjetja, ki so kljub gospodarskemu mrku ohranila naročila ali pa celo pridobila nove kupce

MANAGER
Manager
Manager Warren Buffett ne kupuje, Bank of America čaka novo dno 1

V tečaje na newyorški borzi je vgrajenega preveč optimizma, da bi bilo to vzdržno, ocenjuje ameriška banka

MANAGER
Manager
Manager Dočakali smo maj, čas sprostitve in krutega obračuna. Kaj sledi? 6

Jesen 2021 bo zlata. Tedaj bo zavladala nova normala in črepinje bodo pobrane.

MANAGER
Manager
Manager Merklova gre nad Kurza, Kurz nad Janšo, vsi pa nad ZDA in Kitajce 4

V EU si bomo nagajali, vsi pa bomo proti Kaliforniji in Kitajski.

MANAGER
Manager
Manager Tesla prehiteva po desni, a Volkswagen že stopa na plin 3

Elon Musk premaguje borzo, »butasto« kalifornijsko koronazaporo, a ni edini, ki se pripravlja na vojno za kupce avtov.

MANAGER
Manager
Manager Spoznajte inštruktorja matematike, ki je postal milijarder 3

Kako se je indijski matematik Bidžu Ravendran s startupom za spletno izobraževanje letos uvrstil med najbogatejše ljudi na svetu.

MANAGER
Manager
Manager Menedžerske veteranke in veterani o lekcijah iz krize ob razpadu Jugoslavije 2

Vse krize so različno grde: kako so podjetja preživela izgubo trgov in več zaporednih let krčenja BDP in kateri nauki te krize so še...

MANAGER
Manager
Manager Kako se na sezono pripravljajo turistične kmetije – dva primera

Že prihodnji teden bi vrata lahko odprli tudi manjši ponudniki prenočitev. To je dobra novica za turistične kmetije. Pogledali smo,...