Pogled v čas, ko bomo vsi pametni členi v elektroomrežju Pogled v čas, ko bomo vsi pametni členi v elektroomrežju Kako v svetu in pri nas razvijajo pametna omrežja in kaj bomo imeli od tega.
(intervju) Jože Damijan: Levica je ekscesni odgovor na ekscese kapitalizma, ki jih v Sloveniji ni (intervju) Jože Damijan: Levica je ekscesni odgovor na ekscese kapitalizma, ki jih v Sloveniji ni Politika bo šla malo bolj v levo, velikih strahov pa nimam, pravi ekonomist Jože Damijan, ki meni, da bo Šarčeva vlada iskala soglasja malo pri Levici, malo pa pri NSi, kadar bo Levica preveč ekstremna. O Binetu Kordežu, ki na njegovem blogu piše o davkih, pa: »Tudi Karl May je najboljše knjige napisal v zaporu.«
Kako je mladi podjetnik legendo pretopil v donosen posel Kako je mladi podjetnik legendo pretopil v donosen posel Podjetje ZkotZ je doslej po vsem svetu prodalo že več kot dva milijona izdelkov, 90 odstotkov jih izvozijo.
(intervju) Umetnik, ki se z izmišljotinami bojuje proti lažem (intervju) Umetnik, ki se z izmišljotinami bojuje proti lažem Britanec Simon Wilkinson ustvarja zgodbe, ki jih prek več medijev in množice spletnih objav gledalcu prepričljivo predstavi kot resnične. Samo za to, da bi mu na koncu pokazal, da je bil manipuliran.

Lastnik znamke Ray Ban se bo združi s proizvajalcem leč Essilor

Čas branja: 1 min
19.01.2017  22:30
Lastnik znamke Ray Ban se bo združi s proizvajalcem leč Essilor
15 milijard evrov prihodkov na leto bo ustvarilo združeno podjetje EssilorLuxottica, od tega polovico v ZDA. Foto: Shutterstock

Po štirih letih pogajanj se bosta združila francoski proizvajalec leč Essilor in italijanski izdelovalec očal Luxottica, ki je lastnik blagovnih znamk Ray Ban in Oakley ter trgovske verige Sunglass Hut. Luxottica izdeluje okvirje za očala tudi za luksuzne blagovne znamke, kot so Giorgio Armani, Chanel in Prada.

Tržna vrednost družbe, nastale z združitvijo, ki bo največji svetovni proizvajalec očal in leč, bo nekaj več kot 46 milijard evrov. Nova družba se bo po združitvi imenovala EssilorLuxottica. Po podatkih družbe za raziskave Euromonitor International, ki lansko vrednost svetovnega trga z očali ocenjuje na 114 milijard evrov, sta Luxottica in Essilor že zdaj največji družbi na trgu z očali, Luxottica s 14-odstotnim deležem in Essilor s 13-odstotnim. Tretje največje podjetje je Johnson & Johnson s 3,9-odstotnim tržnim deležem caplja za njima.

Nova družba, ki naj bi letno ustvarila več kot 15 milijard evrov prihodka, od tega več kot polovico v ZDA in 22 odstotkov v Evropi, bo imela skupaj več kot 140 tisoč zaposlenih ter prodajna mesta v več kot 150 državah. Srednjeročni sinergijski učinek združitve oziroma prihranek nove družbe naj bi bil 600 milijonov evrov.

Z združitvijo se bodo uresničile sanje 81-letnega ustanovitelja Luxottice Leonarda Del Vecchie, da bosta »dva sorodna izdelka – leče in okvirji – oblikovana in izdelana pod isto streho«. Del Vecchio je Luxottico ustanovil leta 1961 in vse do danes ostal na njenem čelu. Vodil bo tudi združeno podjetje EssilorLuxottica.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Na štiri oči – nastaja gigant za očala in leče

Francoski Essilor si bo pripojil italijansko Luxottico

IZVOZNIKI
Novice
Novice Hitri pregled tedna: Nemčija služi z negativnimi obrestmi, Alibaba si ogleduje lokacijo na Hrvaškem

Izbrali smo nekaj dogodkov, ki so v preteklem tednu zaznamovali dogajanje v državah okoli nas

FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike