Po štirih letih pogajanj se bosta združila francoski proizvajalec leč Essilor in italijanski izdelovalec očal Luxottica, ki je lastnik blagovnih znamk Ray Ban in Oakley ter trgovske verige Sunglass Hut. Luxottica izdeluje okvirje za očala tudi za luksuzne blagovne znamke, kot so Giorgio Armani, Chanel in Prada.
Tržna vrednost družbe, nastale z združitvijo, ki bo največji svetovni proizvajalec očal in leč, bo nekaj več kot 46 milijard evrov. Nova družba se bo po združitvi imenovala EssilorLuxottica. Po podatkih družbe za raziskave Euromonitor International, ki lansko vrednost svetovnega trga z očali ocenjuje na 114 milijard evrov, sta Luxottica in Essilor že zdaj največji družbi na trgu z očali, Luxottica s 14-odstotnim deležem in Essilor s 13-odstotnim. Tretje največje podjetje je Johnson & Johnson s 3,9-odstotnim tržnim deležem caplja za njima.
Nova družba, ki naj bi letno ustvarila več kot 15 milijard evrov prihodka, od tega več kot polovico v ZDA in 22 odstotkov v Evropi, bo imela skupaj več kot 140 tisoč zaposlenih ter prodajna mesta v več kot 150 državah. Srednjeročni sinergijski učinek združitve oziroma prihranek nove družbe naj bi bil 600 milijonov evrov.
Z združitvijo se bodo uresničile sanje 81-letnega ustanovitelja Luxottice Leonarda Del Vecchie, da bosta »dva sorodna izdelka – leče in okvirji – oblikovana in izdelana pod isto streho«. Del Vecchio je Luxottico ustanovil leta 1961 in vse do danes ostal na njenem čelu. Vodil bo tudi združeno podjetje EssilorLuxottica.