(intervju) Študenti z vsega sveta so se zgrozili nad Demokracijo. Se Šarec ne bi smel? (intervju) Študenti z vsega sveta so se zgrozili nad Demokracijo. Se Šarec ne bi smel? Oglaševanje naj prispeva k skupnemu dobremu, meni strokovnjak za odgovorno oglaševanje in predavatelj na univerzi v Melbournu Oliver Vodeb, ki okrca tudi odziv Slovenske oglaševalske zbornice.
Kako se prijemlje 3D-tiskanje v industriji in v naših domovih Kako se prijemlje 3D-tiskanje v industriji in v naših domovih Bodo 3D-tiskalniki za hrano res razširjeni po gospodinjstvih kot avtomati za kavo? Kako razširjeni so tiskalniki v industriji in kaj vse z njimi izdelujemo v Sloveniji in po svetu.
Kaj po Merklovi prinaša katoličanka iz Posarja Kaj po Merklovi prinaša katoličanka iz Posarja Annegret Kramp-Karrenbauer, ki so jo nemški krščanski demokrati (CDU) izvolili za novo vodjo stranke in naslednico Angele Merkel, čaka veliko zahtevnih nalog, od poenotenja stranke, vrnitve prebeglih volivcev do utrditve vladne koalicije s socialdemokrati.
(intervju) Možgani se odločijo 10 sekund prej, preden to sploh veste (intervju) Možgani se odločijo 10 sekund prej, preden to sploh veste Odločamo se na podlagi čustev in napaka je, če poskušamo odločitve spreminjati z racionalno analizo, pravi Nikolaos Dimitriadis, strokovnjak za nevroznanost in nevromarketing.

Lastnik znamke Ray Ban se bo združi s proizvajalcem leč Essilor

Čas branja: 1 min
19.01.2017  22:30
Lastnik znamke Ray Ban se bo združi s proizvajalcem leč Essilor
15 milijard evrov prihodkov na leto bo ustvarilo združeno podjetje EssilorLuxottica, od tega polovico v ZDA. Foto: Shutterstock

Obveščaj me o novih člankih:  
Luxottica dodaj
Ray Ban dodaj
Giorgio Armani dodaj
Chanel dodaj
Prada dodaj

Po štirih letih pogajanj se bosta združila francoski proizvajalec leč Essilor in italijanski izdelovalec očal Luxottica, ki je lastnik blagovnih znamk Ray Ban in Oakley ter trgovske verige Sunglass Hut. Luxottica izdeluje okvirje za očala tudi za luksuzne blagovne znamke, kot so Giorgio Armani, Chanel in Prada.

Tržna vrednost družbe, nastale z združitvijo, ki bo največji svetovni proizvajalec očal in leč, bo nekaj več kot 46 milijard evrov. Nova družba se bo po združitvi imenovala EssilorLuxottica. Po podatkih družbe za raziskave Euromonitor International, ki lansko vrednost svetovnega trga z očali ocenjuje na 114 milijard evrov, sta Luxottica in Essilor že zdaj največji družbi na trgu z očali, Luxottica s 14-odstotnim deležem in Essilor s 13-odstotnim. Tretje največje podjetje je Johnson & Johnson s 3,9-odstotnim tržnim deležem caplja za njima.

Nova družba, ki naj bi letno ustvarila več kot 15 milijard evrov prihodka, od tega več kot polovico v ZDA in 22 odstotkov v Evropi, bo imela skupaj več kot 140 tisoč zaposlenih ter prodajna mesta v več kot 150 državah. Srednjeročni sinergijski učinek združitve oziroma prihranek nove družbe naj bi bil 600 milijonov evrov.

Z združitvijo se bodo uresničile sanje 81-letnega ustanovitelja Luxottice Leonarda Del Vecchie, da bosta »dva sorodna izdelka – leče in okvirji – oblikovana in izdelana pod isto streho«. Del Vecchio je Luxottico ustanovil leta 1961 in vse do danes ostal na njenem čelu. Vodil bo tudi združeno podjetje EssilorLuxottica.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Članki
Članki Na štiri oči – nastaja gigant za očala in leče

Francoski Essilor si bo pripojil italijansko Luxottico

IZVOZNIKI
Novice
Novice Hitri pregled tedna: Nemčija služi z negativnimi obrestmi, Alibaba si ogleduje lokacijo na Hrvaškem

Izbrali smo nekaj dogodkov, ki so v preteklem tednu zaznamovali dogajanje v državah okoli nas

FINANCE
Članki
Članki Je Snapchat povozila konkurenca, ker mu je v zelje skočil Instagram?

So delnice Snapa dober mesec dni po začetku borzne kotacije privlačna naložba ali pač ne? Vprašali smo analitike