Manager

Angleški GKN Driveline bo v Zrečah vložil 20 milijonov evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

02.02.2017 22:30
Čas branja: 1 min
Angleški GKN Driveline bo v Zrečah vložil 20 milijonov evrov
Naši angleški lastniki v Zrečah vlagajo, ker smo ena njihovih najboljših tovarn. Nove linije bodo delno robotizirane in avtomatizirane, pravi Peter Smole, direktor GKN Drivelina Slovenija.

V treh letih bosta angleška multinacionalka GKN Driveline oziroma njeno slovensko podjetje GKN Driveline Slovenija v Zrečah vložila 20 milijonov evrov in odprla skoraj sto novih delovnih mest.

Na Štajerskem vlagajo, ker je njihova tukajšnja tovarna, v kateri proizvajajo homokinetične zglobe za avtomobile in polgredi in so jo od Uniorja kupili leta 1998, ena najboljših v skupini, je povedal Peter Smole, direktor GKN Drivelina Slovenija.

GKN Driveline Slovenija polovico prihodkov ustvari s prodajo sestrskim podjetjem, drugo polovico pa s prodajo končnim proizvajalcem avtomobilov. Novi projekti, ki jih bodo izpolnjevali v Zrečah, so za vozila znamk Mercedes razreda B in C ter Volvo v razredu terenskih vozil. Za ta vozila bodo sestrskim podjetjem dobavljali homokinetične zglobe. Sami pa bodo končnim proizvajalcem avtomobilov dobavljali kompletne polgredi, in to za nove modele znamk Ford v Romuniji in Jaguar Land Rover, in sicer te, ki jih bodo delali v Gradcu in na Slovaškem.

Za izpolnitev novih naročil so predvidena vlaganja 20 milijonov evrov. Naložbe so že začeli, največ, 13 milijonov evrov, bodo vložili letos, del pa še leta 2018. Od Uniorja so kupili 1.100 kvadratnih metrov proizvodnih prostorov, kamor že selijo stroje. Večina sredstev, namenjenih za naložbe, bo porabljena za nove stroje. »Nove linije bodo že delno robotizirane in avtomatizirane. Iščemo najboljšo možno rešitev med ceno stroškov dela in stroškov avtomatizacije,« pravi Smole. V lanskem letu je podjetje s 406 zaposlenimi ustvarilo 77 milijonov evrov prihodkov, kar je 13 odstotkov več kot predlanskim in pet odstotkov več od načrta.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Angleški lastnik uspešne zreške družbe GKN Driveline tarča sovražnega prevzema
Finance
Jure Ugovšek Angleški lastnik uspešne zreške družbe GKN Driveline tarča sovražnega prevzema 1

Uprava britanske skupine GKN delničarje poziva, naj ne privolijo v sovražni prevzem, in jih prepričuje o boljšem donosu

Tovarna
Dobre prakse
(reportaža) Tako v Zrečah GKN Driveline milijonom avtomobilov pomaga vrteti kolesa
Tovarna leta
Dobre prakseSabina Petrov (reportaža) Tako v Zrečah GKN Driveline milijonom avtomobilov pomaga vrteti kolesa

V podjetju na leto izdelajo več kot pet milijonov homokinetičnih in tripodnih zglobov ter dva milijona polgredi, ki na pogonska kolesa avtomobila prenašajo moč motorja

FINANCE
Manager
Kako hiter bo razmah e-avtov in kako so pripravljeni naši dobavitelji
Manager
ManagerNataša Koražija Kako hiter bo razmah e-avtov in kako so pripravljeni naši dobavitelji

Leta 2030 bi se lahko število prodanih električnih vozil in različnih hibridov izenačilo s številom vozil s klasičnimi pogoni. Poseben izziv za proizvajalce pa je vzporedni razvoj tako klasičnih pogonov, ki jih je treba izboljševati, čeprav so dolgoročno obsojeni na izumrtje, kot povsem novih, električnih.

FINANCE
Avto
Pozitivna avtomobilska Evropa in Slovenija, upad lahko prinese le brexit
Avto
AvtoMiloš Milač Pozitivna avtomobilska Evropa in Slovenija, upad lahko prinese le brexit

Padec avtomobilskega trga v Veliki Britaniji skorajda izniči rasti na drugih trgih, opozarjajo analitiki.

FINANCE
Vlagatelj Maks
(Maks webinar, v živo ob 11. uri) Kaj oblikuje bikovski trg delnic, zlata in kriptovalut
Vlagatelj Maks
DANES V ŽIVO
Vlagatelj MaksVlagatelj Maks (Maks webinar, v živo ob 11. uri) Kaj oblikuje bikovski trg delnic, zlata in kriptovalut

Prisluhnite brezplačnemu pogovoru z vodilnim strokovnjakom Michaelom Howllom, ustanoviteljem CrossBorder Capitala, v živo.