Manager

Angleški GKN Driveline bo v Zrečah vložil 20 milijonov evrov

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
Manager
ManagerRedakcija Finance Managerja Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
FINANCE
Manager
TOP 101 na enem mestu
Manager
ManagerBojana Humar TOP 101 na enem mestu

Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …

02.02.2017 22:30
Čas branja: 1 min
Angleški GKN Driveline bo v Zrečah vložil 20 milijonov evrov
Naši angleški lastniki v Zrečah vlagajo, ker smo ena njihovih najboljših tovarn. Nove linije bodo delno robotizirane in avtomatizirane, pravi Peter Smole, direktor GKN Drivelina Slovenija.

V treh letih bosta angleška multinacionalka GKN Driveline oziroma njeno slovensko podjetje GKN Driveline Slovenija v Zrečah vložila 20 milijonov evrov in odprla skoraj sto novih delovnih mest.

Na Štajerskem vlagajo, ker je njihova tukajšnja tovarna, v kateri proizvajajo homokinetične zglobe za avtomobile in polgredi in so jo od Uniorja kupili leta 1998, ena najboljših v skupini, je povedal Peter Smole, direktor GKN Drivelina Slovenija.

GKN Driveline Slovenija polovico prihodkov ustvari s prodajo sestrskim podjetjem, drugo polovico pa s prodajo končnim proizvajalcem avtomobilov. Novi projekti, ki jih bodo izpolnjevali v Zrečah, so za vozila znamk Mercedes razreda B in C ter Volvo v razredu terenskih vozil. Za ta vozila bodo sestrskim podjetjem dobavljali homokinetične zglobe. Sami pa bodo končnim proizvajalcem avtomobilov dobavljali kompletne polgredi, in to za nove modele znamk Ford v Romuniji in Jaguar Land Rover, in sicer te, ki jih bodo delali v Gradcu in na Slovaškem.

Za izpolnitev novih naročil so predvidena vlaganja 20 milijonov evrov. Naložbe so že začeli, največ, 13 milijonov evrov, bodo vložili letos, del pa še leta 2018. Od Uniorja so kupili 1.100 kvadratnih metrov proizvodnih prostorov, kamor že selijo stroje. Večina sredstev, namenjenih za naložbe, bo porabljena za nove stroje. »Nove linije bodo že delno robotizirane in avtomatizirane. Iščemo najboljšo možno rešitev med ceno stroškov dela in stroškov avtomatizacije,« pravi Smole. V lanskem letu je podjetje s 406 zaposlenimi ustvarilo 77 milijonov evrov prihodkov, kar je 13 odstotkov več kot predlanskim in pet odstotkov več od načrta.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Angleški lastnik uspešne zreške družbe GKN Driveline tarča sovražnega prevzema
Finance
Jure Ugovšek Angleški lastnik uspešne zreške družbe GKN Driveline tarča sovražnega prevzema 1

Uprava britanske skupine GKN delničarje poziva, naj ne privolijo v sovražni prevzem, in jih prepričuje o boljšem donosu

FINANCE
IKT
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!

Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B

Tovarna
Dobre prakse
(reportaža) Tako v Zrečah GKN Driveline milijonom avtomobilov pomaga vrteti kolesa
Tovarna leta
Dobre prakseSabina Petrov (reportaža) Tako v Zrečah GKN Driveline milijonom avtomobilov pomaga vrteti kolesa

V podjetju na leto izdelajo več kot pet milijonov homokinetičnih in tripodnih zglobov ter dva milijona polgredi, ki na pogonska kolesa avtomobila prenašajo moč motorja

FINANCE
Manager
Kako hiter bo razmah e-avtov in kako so pripravljeni naši dobavitelji
Manager
ManagerNataša Koražija Kako hiter bo razmah e-avtov in kako so pripravljeni naši dobavitelji

Leta 2030 bi se lahko število prodanih električnih vozil in različnih hibridov izenačilo s številom vozil s klasičnimi pogoni. Poseben izziv za proizvajalce pa je vzporedni razvoj tako klasičnih pogonov, ki jih je treba izboljševati, čeprav so dolgoročno obsojeni na izumrtje, kot povsem novih, električnih.

FINANCE
Avto
Pozitivna avtomobilska Evropa in Slovenija, upad lahko prinese le brexit
Avto
AvtoMiloš Milač Pozitivna avtomobilska Evropa in Slovenija, upad lahko prinese le brexit

Padec avtomobilskega trga v Veliki Britaniji skorajda izniči rasti na drugih trgih, opozarjajo analitiki.

FINANCE
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj?
PRO
Finance
KIBERNETSKA VARNOST
Finance PRO Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)

Hekerski napadi lahko za več dni povsem ustavijo poslovanje podjetij – več o tem si preberite v posebni izdaji Kibernetska varnost.