Manager

Minister Gašperšič: Pripravljalna dela na progi še letos

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

09.02.2017 22:30
Čas branja: 1 min
Minister Gašperšič: Pripravljalna dela na progi še letos
Po besedah ministra za infrastrukturo Petra Gašperšiča bo razpis za izvajalce pripravljalnih del za drugi tir Divača–Koper objavljen junija.

Slovenija je projekt gradnje 27 kilometrov dolgega drugega tira železniške proge Divača–Koper ta teden prijavila na 1,9 milijarde evrov »težak« razpis evropskega mehanizma za povezovanje Evrope CEF. Kot je pojasnil minister za infrastrukturo Peter Gašperšič, si Slovenija s prijavo na razpis v okviru lastne kohezijske ovojnice prizadeva za 33,4 milijona evrov, okoli 35 milijonov evrov pa bi lahko pridobili iz ostankov sredstev preostalih kohezijskih držav.

In sicer Slovenija na sredstva iz mehanizma CEF pri gradnji drugega tira železniške proge Divača–Koper, ki je zdaj ocenjena na manj kot milijardo evrov brez DDV, računa pri financiranju pripravljalnih del ter pri izdelavi projektne dokumentacije za glavno traso železniške proge. Po besedah ministra Gašperšiča bo razpis za izvajalce pripravljalnih del, ta vključujejo urejanje dovoznih cest in prestavljanje napeljav, objavljen junija, dela na progi, če ne bo revizij, pa bi začeli jeseni, ko naj bi bil objavljen tudi razpis za izvajalce samega drugega tira.

Skupaj Slovenija pri uresničitvi projekta Drugi tir računa na okoli 250 milijonov evropskih sredstev, zato se na ministrstvu pripravljajo tudi na razpis na področju mešanih mehanizmov. Ta bo združeval tako sredstva Evropskega sklada za strateške naložbe (EFSI) kot kohezijska sredstva za uresničitev hrbteničnih evropskih omrežij. Rok za prijavo v okviru tega razpisa se bo predvidoma iztekel junija.

Drugi vir sredstev za gradnjo drugega tira je približno 300 milijonov evrov posojila pri Evropski investicijski banki, tretji vir pa so predvideni kapitalski vložki zalednih držav – Madžarske, Češke, Slovaške in Poljske. Razen Madžarske, ki naj bi gradnjo drugega tira po neuradnih informacijah podprla z 200 milijoni evrov, vložki drugih držav še niso do konca določeni.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
FINANCE
Transport in logistika
Krizna operacija na drugem tiru: reševanje evropskih milijonov
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Krizna operacija na drugem tiru: reševanje evropskih milijonov 3

Pri ministru Gašperšiču prioritetno rešujejo 44 milijonov evrov za pripravljalna dela: z evropsko komisijo se dogovarjajo, da bi pravice črpanja prenesli z 2TDK na Direkcijo RS za infrastukturo

FINANCE
Transport in logistika
Top 10 največjih evropskih transportnih projektov
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Top 10 največjih evropskih transportnih projektov

Med projekti, ki jih EU najbolj izdatno finančno podpira, je tudi nekaj najbolj kontroverznih; doslej so pri Evropski komisiji razdelili več kot 22,4 milijarde evrov nepovratnega denarja za transport za obdobje 2014 - 2020

FINANCE
Transport in logistika
Drugi tir: Leben se v Bruslju dogovarja za črpanje EU denarja, tudi če v projektu ne bo Madžarske
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Drugi tir: Leben se v Bruslju dogovarja za črpanje EU denarja, tudi če v projektu ne bo Madžarske

Na ministrstvu vztrajajo, da vse poteka transparentno, hkrati pa dogovori z Madžari ostajajo strogo zaupni

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

FINANCE
Nepremičnine
Prihaja za skoraj milijardo evrov gradbenih projektov - kaj vse se bo gradilo?
Nepremičnine
NepremičnineNataša Koražija Prihaja za skoraj milijardo evrov gradbenih projektov - kaj vse se bo gradilo?

Na Direkciji RS za infrastrukturo je pripravljenih 587 milijonov evrov za železnice in ceste, kar je 200 milijonov več kot leta 2016; tudi Dars, podjetja in občine bodo pospešeno zalivali gradbince

FINANCE
Transport in logistika
Kako so na progi Beograd - Budimpešta trčili interesi velesil
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Kako so na progi Beograd - Budimpešta trčili interesi velesil 7

Dobra štiri leta po podpisu dogovora o gradnji hitre proge Beograd - Budimpešta projektu kaže slabo. Zakaj?

FINANCE
Transport in logistika
Hrvaška in Srbija ciljata na milijardo evrov evropskega denarja za železnico Zagreb - Beograd
Transport in logistika
Transport in logistikaAnja Zaletel Hrvaška in Srbija ciljata na milijardo evrov evropskega denarja za železnico Zagreb - Beograd 3

Hrvaška in Srbija bi se lahko skupaj prijavili za EU denar za sofinanciranje prenove nekdanjega desetega koridorja

FINANCE
Tako se dela posel v kmetijstvu
PRO
Finance
Podjetno kmetijstvo 2024
Uredništvo Agrobiznisa Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)

V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.