Britanski proizvajalec izdelkov za gospodinjska opravila, osebno nego in zdravil Reckitt Benckiser bo za 15,6 milijarde evrov prevzel ameriškega proizvajalca hrane za dojenčke Mead Johnson Nutrition. S prevzemom bodo Britanci vstopili v novo izdelčno kategorijo in povečali svojo navzočnost na razvijajočih se trgih.
Reckitt Benckiser, ki ima v svojem portfelju več kot sto različnih izdelkov, med drugim kondome durex, čistila vanish, osvežilce zraka air wick in pastile za lajšanje bolečin v grlu strepsils, bo s prevzemom proizvajalca hrane za dojenčke enfamil skoraj podvojil prodajo v hitro rastoči blagovni skupini zdravje porabnikov. Hkrati bo družba po besedah glavnega izvršnega direktorja Rakesha Kapoorja svojo navzočnost na hitro razvijajočih se trgih povečala za dve tretjini. Na teh bodo po prevzemu Američanov ustvarili dve petini prihodkov.
Britanskemu proizvajalcu bo prevzem ameriške družbe, ki je s svojimi izdelki na več kot 50 trgih, v treh letih prinesel za dobrih 188 milijonov evrov prihrankov. Mead Johnson Nutrition vsako leto ustvari 3,4 milijarde evrov prihodkov, od tega polovico v Aziji. Drugi največji trg Reckitt Benckiserja bo po novem Kitajska, za Združenimi državami Amerike. V zadnjih dveh letih so Američani na Kitajskem zaradi vse večje konkurence in spreminjajočih se navad porabnikov sicer izgubljali svoj tržni delež. Manjšo prodajo od načrtovane je v zadnjem lanskem četrtletju zabeležil tudi Reckitt Benckiser, zlasti zaradi manjšega povpraševanja v Evropi in Severni Ameriki. Z večjo prisotnostjo na razvijajočih se trgih nameravajo prodajno krivuljo spet obrniti navzgor.