Layer, štiri leta star slovensko-ameriški start-up, ki ga je v Silicijevi dolini soustanovil Tomaž Štolfa, je prejel novih 15 milijonov dolarjev za nadaljnji razvoj. Mlado podjetje namreč razvija orodje, ki razvijalcem omogoča, da v svoje aplikacije ali spletne strani z minimalno količino kode vključijo možnost tekstovne, glasovne in video komunikacije.
Glavni vlagatelj tokratne finančne runde je newyorški sklad Greycroft Partners, poleg pa sta med drugim sodelovala tudi Microsoft in Salesforce oziroma njuni investicijski diviziji. Layerjev soustanovitelj Ron Palmeri je za TechCrunch povedal, da se bo ekipa osredotočila na razvoj novih funkcij in tehnologije, predvsem na področjih umetne inteligence in strojnega učenja. Layer je doslej – glede na podatke spletne baze CrunchBase – zbral dobrih 42 milijonov dolarjev.
Med kupci Layerjevih izdelkov sta tudi ameriški trgovec Staples in eden največjih svetovnih ponudnikov spletnih izobraževanj Udacity. Pomemben (promocijski) preboj je deloma slovenskemu podjetju uspel tudi na zadnjem srečanju Svetovnega gospodarskega foruma v Davosu. Tam je skupaj z Microsoftom Layer pripravil uradno aplikacijo za komuniciranje, vključno s funkcijami za takojšnje prevajanje.
Skupaj z investicijo je Layer objavil tudi prevzem start-upa Cola, ki se prav tako ukvarja z razvojem komunikacijskih orodij. Višina prevzema ni znana.