Med Slovenskimi železnicami, skladom Prime Kapital s sedežem v Romuniji in mestom Ljubljana potekajo usklajevanja glede podrobnosti novega projekta Emonika, v okviru katerega bodo ob Dunajski cesti v Ljubljani zgradili novo železniško in avtobusno postajo, trgovsko-zabaviščni center in poslovno stolpnico. Naložbo so od leta 2007, ko bi bila vredna 350 milijonov evrov, ostrigli na 250 milijonov. Odgovora, kakšno javno-zasebno partnerstvo bo to, še ni.
Vsi dogovori med udeleženci naj bi bili usklajeni do 15. aprila, pravi Dušan Mes, šef Slovenskih železnic. Bolj verjetno pa je, da se bodo uskladili do maja, ocenjuje Csaba Toth, ki je včasih delal za Trigranit, zdaj pa vodi projekt v Ljubljani za Prime Kapital. Ta bo Emoniko v najboljšem primeru začel graditi v prvi polovici prihodnjega leta, v najslabšem pa proti koncu prihodnjega leta.
Prvi korak projekta bo gradnja avtobusne postaje s 40 peroni. Ko bo ta zgrajena in preseljena ob Vilharjevo cesto, bo mogoče začeti preurejanje Trga Osvobodilne fronte in Masarykove ulice, ki bo po novem štiripasovnica. Nova železniška postaja bo stala v ozadju stare nad tiri proti Vilharjevi, postavljena bo na stebrih. Ob nakupovalnem centru bo kompleks devetih kinodvoran, parkirnih mest bo za približno 1.600 avtomobilov.
Novo avtobusno postajo bi Ljubljana lahko dobila leta 2019, novo železniško in trgovski center pa leta 2020. Najbolj občutljiv del projekta bo dogovor o delitvi stroškov pri javnem delu med Slovenske železnice, Prime Kapital in mesto oziroma državo – na tem izpitu je stara Emonika padla. Čeprav so zdaj za mizo isti pogajalci, vsi udeleženci trdijo, da bo tokrat projekt uspel.