Manager

Nov časovni načrt 250 milijonov evrov težke Emonike

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
Manager
ManagerRedakcija Finance Managerja Pogled v 2024 - gospodarske napovedi na enem mestu
FINANCE
Manager
TOP 101 na enem mestu
Manager
ManagerBojana Humar TOP 101 na enem mestu

Kdo je prvi med največjimi in najboljšimi, kdo je presenečenje med novinci, kdo je z devetimi zaposlenimi ustvaril 80 milijonov dobička, kdo bo letos vlagal in zaposloval, kdo je skopal največjo luknjo …

02.03.2017 22:30
Čas branja: 1 min
Nov časovni načrt 250 milijonov evrov težke Emonike
Gradnjo železniške in avtobusne postaje v Ljubljani naj bi Prime Kapital začel prihodnje leto. Novo avtobusno postajo bi Ljubljana lahko dobila leta 2019, novo železniško in trgovski center pa leta 2020.

Med Slovenskimi železnicami, skladom Prime Kapital s sedežem v Romuniji in mestom Ljubljana potekajo usklajevanja glede podrobnosti novega projekta Emonika, v okviru katerega bodo ob Dunajski cesti v Ljubljani zgradili novo železniško in avtobusno postajo, trgovsko-zabaviščni center in poslovno stolpnico. Naložbo so od leta 2007, ko bi bila vredna 350 milijonov evrov, ostrigli na 250 milijonov. Odgovora, kakšno javno-zasebno partnerstvo bo to, še ni.

Vsi dogovori med udeleženci naj bi bili usklajeni do 15. aprila, pravi Dušan Mes, šef Slovenskih železnic. Bolj verjetno pa je, da se bodo uskladili do maja, ocenjuje Csaba Toth, ki je včasih delal za Trigranit, zdaj pa vodi projekt v Ljubljani za Prime Kapital. Ta bo Emoniko v najboljšem primeru začel graditi v prvi polovici prihodnjega leta, v najslabšem pa proti koncu prihodnjega leta.

Prvi korak projekta bo gradnja avtobusne postaje s 40 peroni. Ko bo ta zgrajena in preseljena ob Vilharjevo cesto, bo mogoče začeti preurejanje Trga Osvobodilne fronte in Masarykove ulice, ki bo po novem štiripasovnica. Nova železniška postaja bo stala v ozadju stare nad tiri proti Vilharjevi, postavljena bo na stebrih. Ob nakupovalnem centru bo kompleks devetih kinodvoran, parkirnih mest bo za približno 1.600 avtomobilov.

Novo avtobusno postajo bi Ljubljana lahko dobila leta 2019, novo železniško in trgovski center pa leta 2020. Najbolj občutljiv del projekta bo dogovor o delitvi stroškov pri javnem delu med Slovenske železnice, Prime Kapital in mesto oziroma državo – na tem izpitu je stara Emonika padla. Čeprav so zdaj za mizo isti pogajalci, vsi udeleženci trdijo, da bo tokrat projekt uspel.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Manager
Prime Kapital bo v Emoniko vlagal skupaj z družbo Mas Real Estate
Manager
ManagerSabina Petrov Prime Kapital bo v Emoniko vlagal skupaj z družbo Mas Real Estate

Nakupovalno središče v okviru potniškega centra Emonika, ki ga je romunski sklad Prime Kapital lani odkupil od Trigranita, se bo raztezalo na 59 tisoč kvadratnih metrih.

FINANCE
Transport in logistika
Kako so po Evropi zrasli novi potniški centri, medtem ko Emonika stoji
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Kako so po Evropi zrasli novi potniški centri, medtem ko Emonika stoji

Dunaj, Rotterdam, Afragola, Poznanj – to je nekaj evropskih mest, kjer so v zadnjih letih zgradili nove glavne postaje. Kako jim je uspelo in kje so našli denar?

FINANCE
Transport in logistika
Na Slovenskih železnicah dahnili »da« Stadlerjevi ponudbi, kupili bodo potniške vlake za 170 milijonov evrov
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Na Slovenskih železnicah dahnili »da« Stadlerjevi ponudbi, kupili bodo potniške vlake za 170 milijonov evrov 3

Minilo je pet mesecev, odkar je potekel rok za oddajo ponudb za nakup potniških vlakov, na katero se je odzval zgolj Stadler. Zakaj na železnicah tako mečkajo?

FINANCE
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj?
PRO
Finance
KIBERNETSKA VARNOST
Finance PRO Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)

Hekerski napadi lahko za več dni povsem ustavijo poslovanje podjetij – več o tem si preberite v posebni izdaji Kibernetska varnost.

FINANCE
Transport in logistika
Marca prihaja Sava Express, nov tovorni vlak med Slovenijo in Srbijo. Kako konkurenčne bodo železnice?
Transport in logistika
Transport in logistikaSTA Marca prihaja Sava Express, nov tovorni vlak med Slovenijo in Srbijo. Kako konkurenčne bodo železnice? 5

Prejšnji teden so predstavniki regionalnih železniških operaterjev sprejeli pobudo o novem direktnem tovornem vlaku po nekdanjem desetem koridorju; prvi vlak bo šel na pot s postaje Ljubljana - Zalog 1. marca letos

FINANCE
Nepripravljeni na milijarde
Finance
Teja Grapulin Nepripravljeni na milijarde 1

Slovenska vlada je leta 2014 identificirala 22 projektov, katerih skupna vrednost je bila ocenjena na okoli devet milijard evrov.

FINANCE
Transport in logistika
7 prometnih naložb, ki privabljajo evropske milijone: na Finskem z denarjem EU gradijo glavni potniški center
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija 7 prometnih naložb, ki privabljajo evropske milijone: na Finskem z denarjem EU gradijo glavni potniški center 4

Pri nas se gradnja potniškega centra Emonika ne premika že deset let, na Finskem pa potniški center gradijo z EU denarjem

FINANCE
Tako se dela posel v kmetijstvu
PRO
Finance
Podjetno kmetijstvo 2024
Uredništvo Agrobiznisa Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)

V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.