Le mesec dni po prvi napovedi sta ameriški General Motors in francoski PSA Peugeot Citroën sklenila dogovor o 2,2 milijarde evrov vrednem prevzemu nemškega Opla. Natančneje, Francozi bodo prevzeli znamki Opel in Vauxhall (ta nastopa le v Veliki Britaniji, gre pa za oblikovno in tehnično enake avtomobile) ter pripadajoče nepremičnine. Opel je od leta 2009 skupaj ustvaril za 8,5 milijarde evrov izgub, a te bremenijo lastnika General Motors, ne novega kupca.
Z novo znamko oziroma znamkama bo PSA Peugeot Citroën letno proizvodnjo povečal za 1,2 milijona vozil, skupno prodajo pa na 4,31 milijona vozil. S tem bo francoska družba postala drugi največji avtomobilski proizvajalec v Evropi, za Volkswagnom in pred Renaultom. V svetu se bo uvrstila za Hondo in FCA Group (Fiat Chrysler).
Kot napovedujejo Francozi, bodo zaradi prevzema do leta 2026 prihranili 1,7 milijarde evrov. Prihranke bodo dosegli s pomočjo delitev platform, motorjev, menjalnikov in drugih delov ter v prihodnosti morda tudi s skupno proizvodnjo določenih modelov. PSA Peugeot Citroën in Opel sta na tem področju sodelovala že doslej, prvi večji skupni projekt pa sta razkrili prav ta teden na ženevskem avtosalonu. In sicer opel crossland X, naslednik enoprostorske merive, ki je zasnovan na tehnični osnovi peugeota 2008, poganjajo ga tudi francoski motorji.
Američani so Opel poskušali prodati že leta 2009. Tedaj so se o nakupu dogovarjali s kanadskim proizvajalcem sestavnih delov in sestavljavcem vozil Magna International, a je posel padel v vodo.