Hiter življenjski tempo je med drugim povzročil razcvet v dostavi hrane. Ta val bo zdaj zajahala tudi največja veriga restavracij s hitro prehrano na svetu McDonald's, ki doživlja velik upad obiska v svojih restavracijah; samo v ZDA od leta 2012 kar za 500 milijonov.
Kot pravijo v družbi, preizkušajo različne modele dostave, pri čemer se povezujejo tudi z drugimi podjetji. Pri tem največ priložnosti vidijo na svojih petih največjih trgih – to so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija in Kanada, kjer so njihove restavracije najpogosteje posejane. To je pomembno, saj so pri dostavi hrane največja težava prav visoki stroški logistike, ki so že marsikoga odvrnili od tega posla, tudi tehnovelikane, kakršen je Amazon.
Proizvajalec hamburgerjev je na letnem srečanju z vlagatelji napovedal uvedbo mobilnega naročanja in plačevanja do jeseni v 20 tisoč restavracijah v ZDA.
Pri obojem pa McDonald's caplja za konkurenco, ki je postala mobilna že veliko pred njim, med njimi Starbucks, Domino's Pizza ali Wendy's, kamor so »ušle« McDonaldove stranke. Da bi jih pridobili nazaj, so poročali tuji mediji, bodo letos porabili 1,7 milijarde dolarjev (okoli 1,6 milijarde evrov). Dve tretjini tega denarja bodo namenili za tehnološko posodobitev restavracij, vključno s postavitvijo samopostrežnih kioskov. Koliko bodo v načrtovane spremembe zajete tudi McDonaldove restavracije v Sloveniji, pa ni znano.