Start-up Eurosender in Pošta Slovenije sta podpisala pogodbo o sodelovanju na področju dostave pošiljk na Balkanu.
Kako to, da se hitro rastoča spletna platforma povezuje z velikim državnim logistom? »Pošta ne bo zgolj običajen 'kurir' v naši mreži, ampak bo agregator večje količine pošiljk iz vse Evrope. S tem bo Slovenija postala nekakšno logistično stičišče med Evropo in Balkanom,« pravi Tim Potočnik iz Eurosenderja. Po njegovem mnenju lahko Pošta s tem pokaže, da lahko tekmuje na globalnem trgu logističnih storitev in odpira delovna mesta z dodano vrednostjo, ki je nad običajno v panogi. Eurosender je bil doslej usmerjen v pošiljanje paketov, kovčkov in palet po Evropi, zdaj uvajajo prve povezave zunaj EU, razlaga Potočnik.
Na Pošti Slovenije bodo dostavo na Balkanu izpeljali v sodelovanju z lokalnimi poštami. Dostavljali bodo v Bosno in Hercegovino, Makedonijo, Črno goro in Srbijo. »Ciljna skupina so predvsem fizične osebe, pričakujemo pa, da bodo manjša in srednja podjetja, ki imajo partnerje v teh državah, zaradi te novosti povečala število pošiljk,« pravijo na Pošti.
Zagonsko podjetje Eurosender so maja 2014 ustanovili trije mladi podjetniki: Tim Potočnik, Jan Štefe in Žiga Janež. Razvili so spletno platformo za rezervacijo prevozov pošiljk v EU, za cilj pa so si določili razvoj do uporabnikov prijazne dostave. V več različnih krogih jim je doslej uspelo zbrati skupaj 700 tisoč evrov tveganega kapitala.
Lani so uvedli tudi možnost pošiljanja palet, s tem so postali prva spletna platforma, ki omogoča pošiljanje palet. Najhitreje povečujejo število naročnikov med malimi podjetji, registriranih imajo že več kot osem tisoč malih podjetij po Evropi. Te dni se pri Eurosenderju pospešeno pripravljajo na selitev jedra podjetja iz Ljubljane v London, kamor so pred časom že preselili sedež družbe.