Manager

Prihaja turški Ekol, kako bo to udarilo naše logiste?

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

30.03.2017 22:30
Čas branja: 1 min
Prihaja turški Ekol, kako bo to udarilo naše logiste?
Za Ekol je Slovenija zanimiva, ker lahko od tod pokrivajo Nemčijo bodisi s tovornjaki bodisi prek Kopra in Trsta.

Turški logist Ekol je ta mesec registriral podjetje v Sloveniji, v bližini Ljubljane pa naj bi postavil tudi svoje skladišče. Do konca prihodnjega leta bi lahko imel Ekol že 15 zaposlenih, je za STA povedal Miha Ulčar, vodja poslovne enote Ekol Slovenija. Podjetje naj bi začelo delovati v mesecu ali dveh.

»Ekol Logistics bo postavil nova pravila konkurence. Dobili bomo okrepljene povezave s koncem Evrope in začetkom Azije,« pravi Aleš Teran iz Gebrüder Weissa. Po njegovem mnenju je veliko prostora za rast pretovora med srednjo Evropo in tem delom Azije, hkrati pa bo tovor potoval tudi iz srednjeevropskih tovarn proti Turčiji in naprej proti Aziji. »Čutimo velik pritisk tovora iz Turčije. Proizvajajo izdelke zadovoljive kakovosti, stroške pa imajo nižje kot v Evropi. Močni so še zlasti na področju sestavnih delov za avtomobilsko industrijo, bele tehnike in izdelkov za splošno porabo,« razlaga Teran. »Zaradi vojne se ne morejo širiti na Bližnji vzhod, zato se pospešeno širijo v Evropo.«

Intereuropa z Ekolom sodeluje na področju zbirnega prometa med zahodnim Balkanom in Turčijo, vendar v manjšem obsegu. »Vstop velikega turškega logista pomeni, da je prepoznal potencial za svojo rast v regiji. To pomeni, da se bo močna konkurenca na področju mednarodnih prevozov še povečala,« pravi Ernest Gortan iz Intereurope.

Za Ekol pa je Slovenija zanimiva, ker lahko od tod pokrivajo Nemčijo bodisi s tovornjaki bodisi prek Kopra in Trsta. Spomnimo, konec prejšnjega leta je turška logistična skupina Ekol kupila 65-odstotni delež v družbi EMT, ki upravlja šesti terminal v Trstu. Na ta terminal med drugim z ladjami pripeljejo tovornjake iz Turčije in jih nato prestavijo na vlake proti zahodni Evropi. Tržaško pristanišče tako postaja čedalje bolj pomembna vstopna točka za trgovino med Italijo in Turčijo.

Logistična družba Ekol je zdaj v 15 državah, v treh letih pa hočejo biti v 40 državah po Evropi, Aziji, ZDA in na Kitajskem. Ekol je močan na področju cestnih prevozov, skladiščenja, carinjenja in pri rešitvah na področju oskrbovalnih verig. V Turčiji imajo več kot štiri tisoč zaposlenih, po Evropi pa še 1.200.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Kako brez stresa do sončne elektrarne?

Ste vlogo za postavitev in priklop vaše sončne elektrarne že oddali in morda celo tudi pridobili soglasje? Ali pa o samooskrbi z...

FINANCE
Transport in logistika
Turško gospodarstvo v krčenju, turški Ekol v Sloveniji pa v razcvetu
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Turško gospodarstvo v krčenju, turški Ekol v Sloveniji pa v razcvetu

Tjaša Ivačič, Ekol logistika: Letos bomo prihodke v Sloveniji potrojili

FINANCE
Transport in logistika
Turški izvoz v Evropo pospešeno raste, z njim pa tudi največji turški logist v Sloveniji
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Turški izvoz v Evropo pospešeno raste, z njim pa tudi največji turški logist v Sloveniji

Dodaten zalet so dobili z upadom vrednosti turške valute, ki je pospešila rast izvoza; rast gospodarstva v Turčiji je letos več kot sedemodstotna

FINANCE
Transport in logistika
Pristanišča 2017: V Kopru so pri kontejnerjih zrasli za 8 odstotkov, v Trstu za 26
Transport in logistika
Transport in logistikaNataša Koražija Pristanišča 2017: V Kopru so pri kontejnerjih zrasli za 8 odstotkov, v Trstu za 26 7

Po številu zabojnikov je Koper ohranil precejšnjo prednost pred Trstom, rast pa je v Trstu hitrejša

FINANCE
Nova revija Finance: panoge prihodnosti
PRO
Finance
NOVA REVIJA FINANCE
Finance PRO Nova revija Finance: panoge prihodnosti (PRO)

Vabljeni v zakulisje šestih prepletenih panog prihodnosti

FINANCE
Manager
Koprska Intereuropa znova naprodaj
FINANCE
Analiza: Kako gre Intereuropi
Finance
Janez Tomažič Analiza: Kako gre Intereuropi

Zadolženost, ključna težava logista, upada

FINANCE
Transport in logistika
Intereuropa spet naprodaj. Bo tokrat šlo in kje so ovire?
Transport in logistika
Transport in logistikaTanja Smrekar Intereuropa spet naprodaj. Bo tokrat šlo in kje so ovire?

Podjetje se razdolžuje, kar je dobro; cokla pri prodaji bi lahko bila država

FINANCE
SODOBNO BANČNIŠTVO: Kako varno bo digitalno plačevanje
PRO
Finance
BREZPLAČNO
Finance prPRO SODOBNO BANČNIŠTVO: Kako varno bo digitalno plačevanje (PRO)

Odgovor boste našli v prilogo Sodobno bančništvo in zavarovalništvo, ki si jo lahko brezplačno prenesete s spleta