Manager

Korporacije umikajo oglase, ker jih algoritmi postavljajo tudi poleg sovražnih vsebin

Izpostavljamo

FINANCE
Manager
Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo
Manager
TOP 101
ManagerJure Ugovšek Lestvica TOP 101: To so najboljši med največjimi in tako meljejo inflacijo 1

Predstavljamo celosten pregled največjih slovenskih skupin in družb ter najboljših med njimi.

FINANCE
Manager
To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij
Manager
MANAGER: TOP 101
ManagerJure Ugovšek To je lestvica 100 najboljših in največjih slovenskih podjetij 5

Sestavili smo lestvici največjih slovenskih podjetij in najboljših med njimi.

Avtor
avtor
30.03.2017 22:30
Čas branja: 2 min
Korporacije umikajo oglase, ker jih algoritmi postavljajo tudi poleg sovražnih vsebin
Uporabniki Youtuba za ogledovanje videov na tem portalu porabijo že milijardo ur na dan, vendar pa narašča število vsebin, s katerimi nočejo imeti oglaševalci nobenega opravka. Foto: Shutterstock

Seznam korporacij, ki umikajo svoje oglase z največjega videospletnega portala na svetu Youtube, je vse daljši, zdaj je na njem že okoli 250 družb. Med njimi so najbolj znana imena globalnega gospodarstva, kot so AT & T, Verizon, Volkswagen, PepsiCo, Walmart, Starbucks, Audi, L'Oreal, Marks & Spencer, McDonald's, Guardian, BBC in še vrsta drugih.

V družbah so se za bojkot odločili po tem, ko sta najprej The Times of London, potem pa tudi Wall Street Journal razkrila, da je Googlov samodejni program nekatere njihove oglase postavil poleg videov z rasistično, teroristično in drugo problematično vsebino, so poročali tuji mediji. Pri AdAge pa so v ponedeljek dodatno razkrili, da je v ozadju tega razkritja Eric Feinberg. Ta se je nekoč ukvarjal s trženjem, pred časom pa je razvil tehnologijo (in jo tudi patentiral), ki po družabnih omrežjih išče vsebino, povezano s terorističnimi organizacijami. Pri tem je ugotovil, da se nekatera tovrstna vsebina pojavlja ob oglasih, ki jih na spletnih platformah objavljajo velike korporacije. Feinberg je svoje ugotovitve v obliki spletnih povezav in zajemov slike (screen shot) poslal britanskim in ameriškim novinarjem.

Ameriški tehnološki velikan Google, pod katerega sodi Youtube, je pri umeščanju oglasov večinoma odvisen od algoritmov, saj se na Youtube vsako minuto naloži za okoli 400 ur videov, kar je samo za človeško delovno silo povsem neobvladljivo. Zdaj oglaševalcem obljuba, da bo ta samodejna orodja izboljšal in da se to ne bo več zgodilo. Vendar ne to ne opravičilo Googla ne pomaga. Nekatere družbe, denimo AT & T, so šle še dlje in oglasov niso umaknile le z Youtuba, ampak tudi z več kot dva milijona drugih spletnih strani, ki so odvisne od Googlovih orodij za plasiranje oglasov.

Britanski Independent ocenjuje, da utegne Google, če ne prepriča oglaševalcev, izgubiti okoli 750 milijonov dolarjev prihodkov (Youtube je v minulem poslovnem letu imel 11 milijard dolarjev prihodkov) in ni videti lahke rešitve te težave. Konec prejšnjega meseca so se na Youtubu pohvalili, da uporabniki za ogledovanje videoposnetkov na njihovem portalu porabijo že milijardo ur na dan, vendar pa narašča število video­vsebin, s katerimi oglaševalci nočejo imeti nobenega opravka. Po drugi strani se je Youtube dolgo, kot so zapisali na spletnem portalu The Verge, predstavljal kot spletno mesto za vsakovrstne videe, pri čemer je uveljavljal ohlapne omejitve glede vsebin in mnoge izmed njih bi marsikateri tradicionalni medij označil za sovražni govor, tudi poročajo tuji mediji. To je Youtube naredilo izjemno priljubljen, oglaševalci pa zdaj izdajajo račun.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico

Varna in donosna naložba je zelena obveznica, ki služi tudi za financiranje prehoda na trajnostno in nizkoogljično gospodarstvo

FINANCE
Avto
Volkswagen je ohranil prvo mesto v svetu
Avto
AvtoMiloš Milač Volkswagen je ohranil prvo mesto v svetu 6

Po poročanju nemškega Bild am Sonntag je nemški Volkswagen lani prodal 10,7 milijona avtomobilov in ohranil prvo mesto v svetovni prodaji

FINANCE
Avto
Volkswagen se je ujel v nov poslovni škandal
Avto
AvtoAlbina Kenda Volkswagen se je ujel v nov poslovni škandal 5

Testiranje z dizelskimi izpusti so opravljali na opicah in ljudeh, v škandal so se ujeli Volkswagen, Daimler in BMW

FINANCE
IKT
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
IKT
SPLETNO POSLOVANJE
IKTFinance PRO Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!

Z izborom želimo ozaveščati o pomenu in koristih digitalizacije medpodjetniškega poslovanja ter predstaviti slovenske dobre prakse spletnega poslovanja na področju B2B

FINANCE
Topjob
Kaj se lahko o učinkovitih timih naučite od Googla
Topjob
TopjobLana Dakić Kaj se lahko o učinkovitih timih naučite od Googla

Ni toliko pomembno, kdo je v timu, temveč kako člani tima sodelujejo med sabo

FINANCE
Članki
EU vztraja pri načrtu obdavčitve spletnih velikanov po prihodkih, ne dobičku
Finance
FinanceAlbina Kenda EU vztraja pri načrtu obdavčitve spletnih velikanov po prihodkih, ne dobičku

Znanih je nekaj več podrobnosti iz razprave o tem, katere vrste prihodki bi bili upoštevani v predlaganem sistemu, kakšni so predlagani pragovi in stopnje; načrtovani ukrep bi zadeval spletne družbe, ki služijo z zbiranjem podatkov oziroma prodajo oglasnega prostora